środa, 27 grudnia 2017

Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół - Regina Brett - RECENZJA

Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z niesamowitą książką Reginy Brett - autorki bestsellerów Bóg nigdy nie mruga, Jesteś cudem, Bóg zawsze znajdzie ci pracę i Twój dziennik.

***OPIS***

 ,,Ta książka nie jest dla każdego. Napisałam ją z myślą o tych, którzy zostali zranieni albo kochają zranionych, ale i dla tych, którzy są nieświadomi własnych ran, chociaż innym wydają się one oczywiste.
No dobrze, wygląda na to, że ta książka jest dla każdego.
Głodna miłości – tak czułam się przez wiele lat mojego życia. I wiem, że nie jestem w tym odosobniona.
Przeżyłam wiele trudnych chwil. Dziś potrafię spojrzeć wstecz i dostrzec dar w każdym z moich doświadczeń. Gdybym mogła wybierać z menu życia, nigdy nie zdecydowałabym się na większość sytuacji, które mi się przytrafiły – a mimo to żadnej nie żałuję. Każde doznanie i każdy związek uczyniły mnie tą osobą, którą jestem. Dziś wreszcie mogę powiedzieć, że kocham ją całym sercem.
Pragnę, żebyś i ty ze wszystkich sił pokochał siebie, swoje życie i otaczających cię ludzi.***
REGINA BRETT"


***RECENZJA***


Książki Reginy Brett zbierają bardzo wysokie oceny i niesamowicie pozytywne opinie. Dlatego zdecydowałam się sięgnąć po najnowszą pozycję jej autorstwa. Nie sądziłam, że tego typu książka może mnie tak oczarować.


,,Szczęście to wybór, którego nikt nie może ci odebrać"

Autorka opowiada o sytuacjach ze swojego ciężkiego życia, a potem mówi, jak sobie z nimi poradziła, a także wskazuje jak ty możesz sobie poradzić z podobnymi problemami. Muszę przyznać, że często miałam łzy wzruszenia w oczach. Jej rady są niesamowicie trafne i otwierają nam oczy (oraz serce) na pewne sytuacje.

,,Ludzie zaczynają cię lepiej traktować, kiedy uwierzysz, że na to zasługujesz" 

Regina Brett ma bardzo dużo dystansu do siebie, a jej felietony są bardzo szczere. Jednocześnie widać, że jest ona niezwykle silną kobietą, która daje nadzieję.

,,Strach to bezwstydny kłamczuch"

Bardzo cieszę się, że sięgnęłam po tę pozycję. Czyta się ją bardzo szybko i przyjemnie. Jest niezwykle interesująca, a także poruszająca. Pozwala spojrzeć na świat w lepszy sposób. Serdecznie polecam tę pozycję dla każdej grupy wiekowej. Z przyjemnością sięgnę po koleje pozycje tej autorki, a Was zachęcam do sięgnięcia po tę książkę 😉

***MOJA OCENA***

★★★★★★★★☆


Pozdrawiam,
Gosia

Książkę otrzymałam we współpracy barterowej za recenzję zawierającą moją subiektywną opinię.

22 komentarze:

  1. zamówiłam ja sobie przed świętami<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie kupie tesciowej bo lubi takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czytać na początku roku, cieszę się, że Tobie przypadla do gustu :)

    Ewelina z "Gry w Bibliotece"

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, chętnie przeczytam w wolnej chwili :)
    Obserwuję!
    Fajny blog :)
    Pozdrawiam!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam styczność z dwiema poprzednimi książkami tej autorki - Jesteś cudem oraz Bóg nigdy nie mruga. Osobiście jednak zamiast motywować czy pocieszać, jedynie mnie irytują, nie przemawia do mnie ta uduchowiona forma coachingu. Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam książki tej autorki, ale tej jeszcze nie posiadam i koniecznie muszę ją sobie sprawić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lecę ją kupić ! Miłego dnia
    Pozdrawiam,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja siostra dostała ją pod choinkę. Pożyczę od niej i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysoka ocena zachęca do sięgnięcia po tę książkę! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakmtylko sunuś da chwilkę wolnego to na pewno po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się bardzo minimalistyczna okładka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dwie książki tej autorki, ale nie mogłam się zmotywować do przeczytania. Po tej recenzji chyba sięgnę po nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta książka jest zdecydowanie dla mnie...muszę poszukać w księgarni!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się wiele razy czy sięgnąć po nią czy nie. Po Twoim wpisie chyba po nią sięgnę.
    Pozdrawiam,
    Morning Lark

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  16. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)