niedziela, 27 maja 2018

Recenzja korektora Isana young - dobry korektor z Rossmanna

Cześć kochani!
Podczas promocji w Rossmannie pokusiłam się o zakup korektora firmy Isana oraz pudru rozświetlającego firmy Lovely. W tym poście zrecenzuję dla Was wcześniej wspomniany korektor. Zapraszam!

Korektory drogeryjne


Kosmetyk, który wybrałam, jest w najjaśniejszym kolorze hell (z niemieckiego, żeby nie było niejasności 😉). Jest on jednak dość ciemny jak na najjaśniejszy kolor z gamy. Dla mnie - idealny. Dla osób bardzo bladych może być za ciemny.

Korektor Isana

Korektor w sztyfcie Isana young ma średnie krycie, na którym mi zależało. Nie mam wielu wyprysków, więc  nie potrzebuję dużego krycia. Zależało mi, aby ukrył zaczerwienienia oraz niewielkie niedoskonałości.

Nie jest to korektor rozświetlający, który zwykle nakłada się pod oczy. Ja używam go przed nałożeniem podkładu, czy kremu bb. Wtedy skóra jest wygładzona i dobrze się prezentuje. Produkt kolorystycznie wpasowuje się w cerę. Jego trwałość oceniam jako dobrą, nie wchodzi w suche skórki na twarzy oraz nie waży się.

Producent pisze na opakowaniu, że produkt zawiera środki antybakteryjne, co jest dodatkowym atutem produktu. Cena korektora jest bardzo niska, bez promocji wynosi około 8 zł, a uzyskałam bardzo  satysfakcjonujący efekt.

Moim zdaniem warto go kupić, jeśli nie chcecie wydawać dużo pieniędzy na korektor, a jednocześnie macie wysokie oczekiwania co do kosmetyków.


Korektor Isana young opinie


Zapraszam Was do zaobserwowania naszego profilu na Instagramie, gdzie z Gosią działamy bardzo aktywnie. Dodajemy tam zdjęcia zapowiadające nasze posty, dzięki czemu będziecie wiedzieć o jako nich pierwsi! 😉 https://www.instagram.com/ogrod_zycia/  Zapraszam Was również do polubienia nas na Facebooku https://www.facebook.com/Goojko/ i Snapchatcie: ogrod_zycia gdzie dodajemy unboxingi paczek.
Obecnie na Instagramie i blogu trwają konkursy w których można wygrać drugi tom "Sagi czasu przemiany" "Po drugiej stronie nieba" autorstwa pani Łucji Wilewskiej. Nagroda jest naprawdę satysfakcjonująca, a zady proste!
Na blogu jest jeszcze jeden konkurs na książkę pod patronatem naszego bloga "Córki smoka" - http://ogrod-zycia.blogspot.com/2018/05/konkurs-corki-smoka-william-andrews.html. Trwa tylko do dziś, więc spieszcie się! 

Miłego dnia!
Oliwia

11 komentarzy:

  1. Świetna cena więc kupię i sama przetestuję gdy tylko będę miała taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena kusząca, ale traget wiekowy dla mnie już nie ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie uzywam takich korektorow, mysle ze sprawdzi sie mlodym osobom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś ten korektor i zdał test na 5+ :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się bym naprawdę fajnym produktem, zwłaszcza za taką cenę :-) myślę, że się o niego pokuszę przy następnej wizycie w drogerii :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi niestety on się nie sprawdził, jak dla mnie kiepski produkt:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam korektorów, ale firmę bardzo lubię :) Zwłaszcza olejek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zazwyczaj sięgam po korektory o bardziej płynnej konsystencji, ale ten ma moja przyjaciółka i bardzo sobie go ceni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda nie jestem zwolenniczką korektorów w sztyfcie, to w tym przypadku akurat czemu nie ? może kiedyś po niego sięgnę. Dodaję bloga do obserwowanych i liczę na rewanż.
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/pani-henryka-i-morderstwo-w-pensjonacie.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)