piątek, 10 lutego 2017

Kosmetyki MIYO MAKEUP

Cześć!
Czekaliście długo na ten wpis (za co przepraszam). Dzisiaj recenzja kosmetyków, które wygrałam w konkursie od MIYO MAKEUP. Zapraszam Was na ich Instagrama, gdzie odbywa się konkurs z okazji Walentynek.

W zestaw kosmetyków wchodziły 3 produkty:

1. Cień do powiek  No.10 DREAM. Jest  to piękny kolor. Jasny róż z błyszczącymi drobinkami.Jest trwały i dobrze napigmentowany. Dobrze się nakłada na wasze "narzędzie" ;).

2. Błyszczyk do ust No. 08 KILL GIRL. Bardzo ładnie pachnie i ma piękny, pomarańczowy kolor, może z nutą różu... Słabo nakłada się na aplikator. Sama na ustach wygląda słabo... W połączeniu
z inną pomadką jest znośny, ale nie jest moim ulubieńcem i nie używam go na co dzień.

3. BIG FAT LASHES MASCARA. Nie otrzymałam pogrubienia, które obiecuje producent. Tusz zapewnia delikatne wydłużenie, ma ładny odcień czerni i dobrze się trzyma. Łatwo się nakłada.


Macie jakieś produkty MIYO? Ja poluję na paletkę Alex Mandostyle ;)
Oliwia

5 komentarzy:

  1. Super, powodzenia z następnymi konkursami ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;) Mega, dodasz może jakieś zdjęcia? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Można było troche poczekać, przezież nie jesteś robocikiem żeby dawać wpisy odrazu jak tylko Ci napiszemy, że go chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię markę Miyo, kiedyś kupiłam na próbę ich paletkę cieni do powiek i tak się zaczęła moja przygoda :) Cenie sobie ich za dobra jakość kosmetyków i bardzo fajny, często naturalny skład i przez to moim zdaniem świetnie się nadają dla młodych dziewczyn, zaczynających przygodę z makijazem ale nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)