piątek, 3 marca 2017

Nowa okładka

Cześć! Pamiętacie jeszcze moją recenzję ,,Silver"? Jej autorką jest Kerstin Gier, która napisała Trylogię czasu (fantastyczna seria). Jakiś czas temu pojawiła się informacja, z której dowiedziałam się, że ma być wznowiona produkcja - niestety z innymi okładkami. Jeśli mam być szczera to spodziewałam się, że do tak fenomenalnej serii z dzisiejszymi możliwościami zostanie stworzona okładka, która mnie zachwyci. Niestey... moim zdaniem jest bardzo słaba. Kojarzy mi się z książeczką dla dzieci. Prawdopodobnie gdybym zobaczyła coś takiego na półce w sklepie to bym po nią nie sięgnęła. A jak Wy ją oceniacie?
Gosia
PS. Grafika pochodzi ze strony z Facebooka Książki są niczym ogród, który można włożyć do kieszeni :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)