czwartek, 29 czerwca 2017

Mattowa rewolucja z Eveline Cosmetics

 Cześć!

"Jeśli jesteś smutna, nałóż więcej szminki i atakuj!" - Coco Chanel

Ja dzisiaj nie będę atakowała, ale zrecenzuję Wam matowe pomadki od Eveline Cosmetics.
Z dostępnych sześciu kolorów, posiadam dwa. Są to jasny brąz -  500 i 506,
który mimo że wygląda na ciemny brąz, to na ustach wpada w odcień fioletu.


Plusami pomadek piękne kolory, ale pamiętajcie:
 "Najlepszy kolor na świecie to taki, który dobrze na tobie wygląda" - Coco Chanel.
  
Jest to dobrze napigmentowany produkt kremowy. Wystarczy jedno pociągnięcie szminką, aby w pełni pokryć usta kolorem. Pigmentacja produktu jest naprawdę zadowalająca.
Produkt utrzymuje się do kilku godzin. Nie wysusza ust.
Jego cena to około 15 zł, więc jakość w porównaniu do ceny jest bardzo wysoka.

Produkt szczerze polecam!

Oliwia





A Wy?
Miałyście już te pomadki? Lubicie kosmetyki firmy Eveline?

11 komentarzy:

  1. Szybki i dosadny opis i przy tym ciekawy!
    Czekam na więcej takich recenzji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa notatka, a pomadki wydaja mi sie godne zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jaki sympatyczny wpis - konkretny i na temat! :) Choć akurat pomadek to używam naprawdę rzadko :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można je dostać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie przedstawiłaś ich na ustach, ale i tak świetny wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tych pomadek, ale z matowych polecam Golden Rose i Bourjois Rouge Edition :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te pomadki. Mój top one to no. 500 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie lubiłam się z kremowymi pomadkami, ale ten w kolorze 500 wygląda prześlicznie. Muszę poszukać odpowiednika wśród matowych, płynnych pomadek. c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy ich nie używałam, jednak chętnie spróbuję 🙂 Cena jest faktycznie niska. Lubię matowe pomadki, chętnie się zapoznam z tymi produktami. Żałuje tylko, ze nie pokazałaś, jak wyglądają na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Deynn. Mam ją na snapie i cały czas oglądam. Jest cały czas uśmiechnięta.
    Pozdrawia i zapraszam do siebie :D
    https://gosiaandbook.blogspot.com/2017/07/wywiad-z-piorowieczne.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)