niedziela, 19 listopada 2017

ZAPLANUJ SWÓJ CZAS Z BULLET BOOK! - RECENZJA

Cześć! Na początku chciałabym przeprosić Was za moją nieobecność, ale mam mnóstwo nauki, a na napisanie recenzji potrzeba trochę czasu. Na szczęście mam już plany na najbliższe wpisy i mam nadzieję, że nie będzie już takich odstępów między postami.
Dzisiaj przychodzę do Was z czymś, czego jeszcze u mnie nie było -  Bullet'ami. Co to takiego? Są to przedmioty, które pozwolą zaplanować Wam swój czas. Nie są to jednak dzienniki, notatniki czy kalendarze - to połączenie wszystkich wymienionych tu rzeczy! Jest to coś zupełnie innego, co okazało się dla mnie sporym zaskoczeniem, bo nigdy nie widziałam czegoś podobnego.

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dwa takie cuda, wydane przez Wydawnictwo Insignis. Pierwszy dla osób, które czasu mają mniej i wolą nieco prostsze rozwiązanie.  Drugi jest dla osób kreatywnych, które mają chęci i czas, żeby stworzyć coś swojego.






1. Bullet Book. Bądź pięknie zorganizowana.


Planer ten jest przepięknie wydany. Obok tej okładki nie da się przejść obojętnie, a środek również nie odbiega poziomem. Mimo, że strony tego organizera nie są kolorowe, a obrazki są głównie konturowe, to w środku znajdziecie mnóstwo miejsca na swoje plany i zapiski.  Należy zauważyć, że możemy samodzielnie pokolorować te cudowne zdobienia lub pozostawić je takimi jakie są.
Możemy zaplanować sobie rok, miesiąc, tydzień, a nawet dzień. Ale czym ten Bullet różni się od kalendarza? Tym, że sami uzupełniamy daty! Możemy zacząć go prowadzić w dowolnym miesiącu roku, potem zrobić sobie przerwę, a po jakimś czasie powrócić do sporządzania notatek. Jak dla mnie jest to rozwiązanie idealne. 
Będzie on również waszym motywatorem! Nie tylko sporządzone w nim plany będą Was zachęcać do ich wykonania, ale też liczne cytaty. Jeśli śledzicie mojego bloga od dłuższego czasu, to wiecie, że je uwielbiam.
Organizer ten pozwoli Wam dokładnie zaplanować 12 miesięcy waszego życia, ale też je udoskonalić! Nie jestem w stanie wymienić tu wszystkich dodatków, które sprawią, że planowanie będzie dla Was prawdziwą przyjemnością - jest ich mnóstwo. Ja jestem oczarowana!


2. Twój rok z bullet bookiemJak dzień po dniu kreatywnie zorganizować sobie życie.

Bullet ten ma kolorowe strony i zdobienia, również został bardzo ładnie wydany, choć ten pierwszy bardziej przypadł mi do gustu. Organizer ten pokazuje Wam jak samodzielnie stworzyć swój bullet (potrzebujecie do tego zeszytu). Ale czym on się różni od poradników dostępnych w internecie? On nie zabija Waszej kreatywności! On was inspiruje, daje rady, a nie podaje na tacy gotowe odpowiedzi. Ale nie martwcie się znajdziecie tu mnóstwo pomysłów i inspiracji, które pomogą Wam stworzyć coś niezwykłego.
Książka „Twój rok z bullet bookiem” podzielona jest na 6 części – każda z nich składa się z rozdziału merytorycznego oraz z rozdziału kreatywnego. Czyli na początek trochę torii i rad, a potem liczne przykłady 😉
Ten bullet to bardziej książka, która pozwoli Wam stworzyć swój organizer. Dowiecie się tutaj, jak rozpocząć swoją przygodę z planowaniem i poznacie różne sposoby na zorganizowanie roku, miesiąca, tygodnia czy dnia. Poznacie sposoby na spersonalizowanie waszego organizera i jak go ozdobić. 
Myślę, że jest to bardzo ciekawa pozycja, ale niestety ja mam za mało czasu na tworzenie własnego organizera. Znajdziecie tu mnóstwo ciekawych pomysłów, a ogranicza Was jedynie kreatywność i czas.

Moim zdaniem obie te pozycje są świetne, dopracowana treść i szata graficzna sprawią, że organizacja Waszego czasu sprawi Wam prawdziwą przyjemność! Polecam serdecznie!

Który organizer bardziej przypadł Wam do gustu?

Pozdrawiam
Gosia

Książkę otrzymałam we współpracy barterowej za recenzję zawierającą moją subiektywną opinię.
 

7 komentarzy:

  1. Najbardziej przypadł mi do gustu "Bullet Book". Jest prześliczna, przyda mi się coś takiego. Myślę, że w najbliższym czasie sprawię sobie taką książeczkę :). Już wcześniej znałam pojęcie bullet Journal i sama go kiedyś prowadziłam. Myślę, że z tą książką zacznę to na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bullet Book wygląda naprawdę imponująco :) Ja nigdy nie prowadziłam żadnego planera, ale myślę, że w niedługim czasie takie rozwiązanie okaże się dla mnie niezbędne... za dużo się dzieje w pracy i zyciu prywatnym, może w ten sposób się trochę ogarnę ;)

    Pozdrawiam,
    Ewelina z Gry w Bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ja tez uważam ze bullet book jest naprawdę świetnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama korzystam z BuJo ale nie w takim organizerze i z chęcią ją nabędę, bo od dłuższego czasu poszukuje takie planery aby nie były za drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Złoty bardziej mi się wizualnie podoba, ale... ja z niego i tak bym nie korzystała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie złoty jest idealny wizualnie, ale też jest doskonały do organizacji dla tak zabieganych osób jak ja ☺

      Usuń
  6. Twoj rok z bullet bookiem chyba bardziej mi siw podoba. Napewno bym sie czegos douczyla 😂

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)