poniedziałek, 23 września 2019

Letnia stylizacja w ogrodzie Wallensteina - czerwień w Pradze

Cześć Kochani!
Dawno mnie tutaj nie było i mam nadzieję, że jednak nie będę zaczynała tak każdego wpisu na blogu ;D. W ostatnim czasie trochę podróżowałam. Odwiedziłam wiele pięknych miejsc. Zdecydowałam się pokazać Wam kilka z nich. W tej stylizacji pozuję na tle praskiego ogrodu Wallensteina. Nie ukrywam, że miałam dodać ten czas dawno temu... Przynajmniej możecie ujrzeć trochę lata w te chłodne dni! :D


Ostatnio założyłam konto w aplikacji H&M i jeśli także lubicie robić zakupy w tej sieciówce, serdecznie Wam polecam jej zainstalowanie. Co jakiś czas pojawiają się w niej nowe rabaty, dzięki którym wydacie mniej pieniędzy na zakupy. Znajdziecie tam również konkursy, czy ciekawe akcje promocyjne.


Historia zakupu sukienki, którą widzicie na zdjęciach jest lekko ciekawa :D. Myślałam o jej zakupie będąc jeszcze w Polsce. Niestety okazało się, że mój rozmiar jest niedostępny. Znalazłam ją w jednej z drezdeńskich galerii. Pewna, że moje umiejętności językowe są na takim poziomie, abym dała radę dokonać zakupu, podeszłam do kasy. Wszystko szło spokojnie, używałam najbardziej podstawowych zwrotów. Jednak później sprzedawca zapytał (jak się później okazało) o to, czy chciałabym torbę innym słowem niż znam... Podobno moja mina była bezcenna :) Szybko jednak przeszliśmy na angielski i sytuacja skończyła się pomyślnie :D.



Zegarek, który widzicie na zdjęciu pochodzi ze strony Daniel Wellington. Już bardzo dawno temu wpadł mi w oko. Około pół roku temu otrzymałam go w prezencie, ale to chyba pierwsza stylizacja, w której możecie go zobaczyć. Szukałam podobnych zegarków innych firm lecz ten jest dla mnie idealny. Zdecydowanie preferuję srebro niż złoto, cechuje się delikatnością. Wybrałam najmniejszy rozmiar tarczy - 28 mm. Bardzo podoba mi się połączenie srebrnego paska z białą tarczą. Inne zegarki, które sprawdzałam miał tak zwaną jedną wadę, a ten okazał się być strzałem w dziesiątkę. 


Cóż bym Wam jeszcze mogła opowiedzieć... Dostałam się do mojej wymarzonej szkoły i właśnie zaczynam czwarty tydzień nauki. Mimo że mam bardzo dużo nauki, mi się w niej podoba! Miłego dnia! Oliwia 

2 komentarze:

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)