wtorek, 28 stycznia 2020

Recenzja pomadek Makeup Revolution Amazing Lipstick - Kalendarz adwentowy Makeup Revolution

Cześć Kochani!
Miałam plan dodać ten wpis wcześniej, ale niestety przypadkowo go usunęłam :( Jednak nie poddaję się i piszę jeszcze raz! Grudzień już dawno za nami, a co za tym idzie, koniec otwierania kalendarzy adwentowych. Miałyście jakiś i jakie macie wrażenia? Ja miałam przyjemność otwierać kalendarz adwentowy Makeup Revolution, w którym znalazłam aż 25 produktów. Nie zabrakło w nim pomadek, o których  napiszę w tym poście. Zapraszam do przeczytania!


Makeup Revolution amazing lipstick

Dostępność, opakowanie i cena pomadek Makeup Revolution Amazing Lipstick Rouge A Levres 

Pomadki pochodzą z kalendarza adwentowego Makeup Revolution i wydaje mi się, że te kolory zostały wyprodukowane na jego potrzeby. Kalendarze są jeszcze dostępne w wielu drogeriach internetowych, często w promocyjnych cenach. Poszukałam jednak zamienników w odcieniach tej samej serii, a są to:

Brązowa szminka: Makeup Revolution Nude Amazing Lipstick Rouge A Levres (4,90zł)
Różowa szminka: Makeup Revolution Dollhouse 116 Matte Lipstick (inna seria, około 25zł), Makeup Revolution Rouge 141 Matte Lipstick (inna seria, około 25zł).

Opakowane w plastik, wysuwa się, zamykany na "zatrzask" - standardowo ;).

Swatche pomadek makeup revolution

Kolor, aplikacja, pigmentacja i trwałość pomadek Makeup Revolution Amazing Lipstick Rouge A Levres 

Nie ukrywam, że na początku bardziej spodobał mi się brązowy odcień, jednak ku mojemu zaskoczeniu, na ustach wygląda zupełnie inaczej niż na dłoni, czy w opakowaniu. Wpada raczej w różowawe tony, co jednak nie zmienia faktu, że bardzo mi się podoba - taki kolorek na co dzień. Róż na swatchu wygląda identycznie jak na ustach i jest dość intensywny.

Carnation


Co do pigmentacji - nie mam zastrzeżeń, jest bardzo dobra, ale też nie za mocna, dzięki czemu aplikacja nie sprawia dużego problemu. Zdecydowanie bardziej precyzyjnym należy być przy nakładaniu różowej pomadki, jednak nie powoduje to większych kłopotów.

Makeup Revolution amazing lipstick rouge a levres


Trwałość oceniam jako dobrą. Z łatwością przetrwają lekkie posiłki. Niestety wysuszają usta, więc warto zadbać o odpowiednie nawilżenie, aby zapobiec brzydkiemu ścieraniu się i zmniejszyć do minimum suchość ust. Nie mam żadnego kłopotu ze zmyciem pomadki podczas demakijażu.

Czerwona koszula Sinsay

Czy warto kupić pomadki Makeup Revolution Amazing Lipstick Rouge A Levres?

Pomadki są całkiem przyjemne, idealne na co dzień, więc myślę, że warto zapoznać się z ofertą kolorów szminek  Makeup Revolution Amazing Lipstick Rouge A Levres. Co do całego kalendarza adwentowego - myślę, że był trafnym wyborem i mimo że adwent już się skończył, wielką frajdą będzie jego otwieranie, a zawartość jest naprawdę świetna! Dajcie znać, czy chętnie przeczytalibyście recenzję innych produktów z kalendarza. Chętnie poczytam Wasze komentarze :)

Do przeczytania!
Oliwia

Zapraszam Was do zaobserwowania naszego profilu na Instagramie, gdzie z Gosią dodajemy zdjęcia zapowiadające nasze posty, dzięki czemu będziecie wiedzieć o nich pierwsi! 😉 https://www.instagram.com/ogrod_zycia/ Zapraszam Was również do polubienia naszej strony na hasło Facebooku https://www.facebook.com/Goojko/



55 komentarzy:

  1. Dla mnie jak zawsze najlepszy jest nude :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowy taki bardziej kobiecy, podoba mi się bardziej. Modniejszy nudziak zapewne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może modniejszy, ale myślę, że nie zawsze trzeba kierować się modą :D

      Usuń
    2. Zgadza sie, kluczowe jest to w czym sie czujemy:)

      Usuń
    3. Również uważam, że należy kierować się swoim własnym zdaniem, a nie opinią innych.

      Usuń
    4. Tak najwygodniej, choć trzeba mieścić sie w normie;)

      Usuń
  3. Udało Ci się zrobić bardzo klimatyczne zdjęcie :) Ładne odcienie tych pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, ale na ustach prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście bardzo ładne kolorki i dobrze się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te kolorki. Są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że tak się od siebie różnią - obydwa piękne :)

      Usuń
  7. Ładnie się prezentują, zwrócę uwagę mojej córce na nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolory tych szminek, każdy coś znajdzie dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam - dwa różne, a jednak dość uniwersalne kolory

      Usuń
  9. Piękne odcienie pomadek. Sama szukam ciekswych, w podobnych, trwałych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że te sprawdzą się doskonale! Zachęcam również do przeczytania innych recenzji pomadek, może znajdzie się coś równie ciekawego!

      Usuń
  10. Pisanie drugi raz tego samego tekstu jest straszne - wiem bo 2 razy mi się zdarzyło usunąć to co napisałam. Recenzja bardzo fajna, może znajdę w sobie odwagę na takie kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety... Ale czasem okazuje się, że nowy tekst jest o wiele lepszy!

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia i kolory pomadek. Bardzo mi przypadły do gustu muszę ich poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne odcienie, jestem ciekawa, czy mi by pasowały :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne odcienie, pasujące do wielu typów urody

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to zawsze nakupuję szminek, których potem w ogóle nie używam🤦‍♀️. Ale ta czerwona to mi się podoba 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja ciągle kupuję nowe i zapominam o starych 😂 Hmm, to chyba bardziej róż, ale faktycznie piękny kolor :)

      Usuń
  15. Ja lubie najbardziej takie dosc neutralne kolory. JaKos nie umiem zgrabnie uzyac mocnych koloro do ust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często też mam z tym problemem, ale to kwestia wprawy :)

      Usuń
  16. Oj, zawsze chciałam mieć kalendarz adwentowy z kosmetykami! Super sprawa. Może kupię w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie kiedyś sama wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja recenzja Cię do tego zachęciła :)

      Usuń
  18. Rzadko uzywam, ale moze kiedys wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  19. ... bardzo rzadko maluję usta, bo większość szminek zostaje na filiżankach, czego bardzo nie lubię ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzadko używam pomadek, ale te mi się podobają... Asia K

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie sprawdzają się matowe pomadki z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żeby sprawdzić, trzeba wypróbować...Jeśli matowe i trwałe, to dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post! Co do pomadek to mi bardzo przypasowały i używam ich na co dzień. Sama uwielbiam testować kosmetyki Makeup Revolution. Nigdy się nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają całkiem spoko, jednak przyzwyczaiłam się do pomadek płynnych i jak mam wybór - prędzej wybiorę produkt w płynie. Jednak jak do tej pory mam pozytywne odczucia co do marki, więc może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo delikatne, a jednocześnie podkreślające usta kolory. Podobają mi sie właśnie takie pomadki.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)