poniedziałek, 8 czerwca 2020

Recenzja pokrzywowej maski do włosów Fitocosmetics

Cześć Kochani!
Mam nadzieję, że wszyscy jesteście zdrowi i bezpieczni oraz często myjecie rączki. Aby umilić Wam ten czas, przygotowałam recenzję pokrzywowej maski do włosów Fitocosmetics, po której użyciu będą zazdrościli Wam włosów, niczym Fallon z "Dynastii" zazdrościła ich Cristal :D (oglądacie?)

Dostępność, cena i opakowanie pokrzywowej maski do włosów Fitocosmetics 


Maska jest ogólnodostępna w wielu drogeriach internetowych, ale nie tylko. Znalazłam ją nawet na stronie Empiku. Kosztuje +- 10 zł. Produkt zamknięty jest w małe wiaderko z rączką wykonane z dość twardego plastiku, więc jest całkiem porządne. Po jakimś czasie napisy z opakowania zaczęły się ścierać, a wieczko nie pełniło swojej funkcji tak dobrze, jak wcześniej, ale poza tym wszystko trzymało się całości, co jest zdecydowanie na plus.


Czy warto kupić pokrzywową odżywkę do włosów Fitocosmetics?

Wcześniej rzadko stosowałam odżywki, ponieważ moje włosy były ładne i bez nich. Jednak po pewnym czasie zaczęły tracić te walory, włosy zaczęły mieć tendencję do przesuszania i przestały wyglądać tak dobrze, więc postanowiłam wybrać sobie jakąś odżywkę. Kierowałam się głównie składem, który w tej masce okazał się całkiem przyzwoity. Głównie dlatego mój wybór padł właśnie na ten produkt i...

...okazał się strzałem w dziesiątkę!

Maska doskonale nawilża włosy, które po jej użyciu stały się miękkie, gładkie oraz lekkie i lśniące. Wyglądały o wiele lepiej niż wcześniej. Używałam jej, po prostu nakładając na długość włosów, ale także wczesując ją i polecam Wam ten drugi sposób. Początkowo nie byłam pewna, czy dobrze spłukuję kosmetyk z włosów, ponieważ były aż sztucznie śliskie i gładkie. Dodatkowym plusem jest przyjemny, delikatny zapach, a konsystencja produktu jest dość gęsta. Efekt na włosach utrzymuje się od jednego do dwóch dni, więc jeśli myjecie włosy w takim odstępie czasowym, będzie to jak najbardziej zadowalający efekt. Włosy po użyciu kosmetyku łatwiej się rozczesują i są mniej poplątane. 

Warto wspomnieć o... 

... dość niskiej wydajności. Nie mam bardzo długich włosów, a potrzebowałam dość sporej ilości kosmetyku na pokrycie całej długości. Dodatkowo opakowanie jest dosyć małe. Zużyłam już dwa i moje włosy chyba już się nią znudziły, ponieważ nie przynosi tak świetnych efektów, jak na początku. 

Myślę jednak, że...

...warto przetestować pokrzywową maskę na włosy Fitocosmetics i zobaczyć, czy u Ciebie też sprawdzi się tak dobrze, jak na moich włosach ❤️

Zachęcam serdecznie do zaobserwowania bloga, aby być na bieżąco! Już niedługo zaczynam nową, włosową serię, która może Cię zaciekawić!

Zapraszam Cię również do zaobserwowania naszego profilu na Instagramie, gdzie z Gosią działamy dosyć aktywnie. Dodajemy tam zdjęcia zapowiadające nasze posty, dzięki czemu będziecie wiedzieć o nich pierwsi! 😉 https://www.instagram.com/ogrod_zycia/

Warto też zerknąć na stronę na Facebooku
https://www.facebook.com/Goojko/

50 komentarzy:

  1. Bardzo cieszy mnie to, że pokrzywa jest tak doceniana w kosmetykach, ostatnio czytałam artykuł, jak wiele dobrego potrafi zdziałać w organizmie człowieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, warto też pić herbatę z pokrzywy, dobrze działa na włosy i nie tylko!

      Usuń
    2. Pamiętam, że moja babcia sama ją zbierała, przygotowywała mikstury do picia, a nawet na okłady w wybrane miejsca ciała. Jak wiele z tej wiedzy utraciliśmy w potocznej świadomości.

      Usuń
    3. ... moja babcia też zbierała ... do tej pory piję na wiosnę napary z pokrzywy ...

      Usuń
  2. Chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie poszukam takiej lub podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! O tej masce jeszcze nigdy nie słyszałam, tak samo jak o marce. Jednak, szkoda, że mest mało wydajna. Osobiście nie używam żadnych masek, więc nie znam się.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że naprawdę warto wprowadzić coś takiego do pielęgnacji :) Pozdrawiam cieplutko ❤️

      Usuń
    2. Zdecydowanie warto spróbować, to nawet nie kwestia tego, że kosmetyk pomoże jednorazowa, a raczej, że unikniemy problemów przez długie lata (oczywiście przy regularnym stosowaniu).

      Usuń
    3. Oczywiście! Bardzo słuszna uwaga :)

      Usuń
    4. Zobaczę czy jest u mnie dostępna to ją przetestuję :)

      Usuń
  5. Chyba też musze przetestować 🤔 Na ile starcza ci jedno pudełko?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Nie mogę doczekać się serii o włosach bo moje niestety to tragedia haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku :( To naprawdę zachęcam do śledzenia bloga, szykuje się coś ciekawego, co może pomóc Twoim włosom! ❤️

      Usuń
  7. Moje włosy rzadko kiedy się przesuszają, zazwyczaj prędko się przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, nie lubię jak fajne kosmetyki zbyt szybko się kończą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od małego słyszałam "Pokrzywa jest zdrowa" wypowiadane przez starszyznę, ja jednak zawsze od niej stroniłam, ale chyba coś w tym jest. Słyszałam wiele o naparach z pokrzywy, o maściach, kosmetykach z pokrzywą, ale nigdy nie odważyłam się po produkty z pokrzywy sięgnąć, zapewne przez uraz do nieprzyjemnie parzącej pokrzywy, ale chyba pora coś przetestować. Myślę, że warto sięgnąć po tę odżywkę, muszę jej tylko jeszcze gdzieś poszukać stacjonarnie, ewentualnie zamówię online przy okazji jakichś zakupów :D

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niechętnie sięgałam po pokrzywę, właśnie przez uraz z dzieciństwa haha, ale teraz stosuję ją coraz częściej - czy to jako herbatę, czy w kosmetykach

      Usuń
  10. Szkoda, że nie napisałaś składu inci. To nim kieruje się czy warto produkt nakładać na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważę to w następnych postach :D Zawsze myślałam, że to nie jest na tyle ciekawe, aby umieszczać w poście :D Sama kieruję się tym składem, a w przypadku tej odżywki skład jest całkiem przyjemny - zawiera różne oleje i nie tylko. Niestety też Alkoholr, ale na ostatnich miejscach :D

      Usuń
  11. Do pielęgnacji włosów wykorzystuję pokrzywę jako płukankę. Sama zbieram ziele i suszę, tym sposobem mam 100% naturalny produkt. Ciekawa jestem, czy u mnie by się sprawdziła.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, czyli to się sprawdza? Bardzo chętnie wypróbuję! Aktualnie testuję wcierkę z kozieradki na bazie wody, którą gotuję sama. Uwielbiam takie naturalne rozwiązania ❤️

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy produkt, ale pewnie u mnie w NIR go nie dostanę :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wędrówki po kuchni10 czerwca 2020 15:23

    Myślę, że to dośc fajny produkt. Super, że pokrzywa jest doceniana

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ogromne problemy z włosami i szukam idealnych masek, a takich nie ma.
    O dobroczynnych właściwościach pokrzyw słyszałam od dziecka.
    Pomoże, czy nie, warto wypróbować.
    Pozdrawiam :-)
    Irena-Hooltaye w podróży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, nie ma ideałów :/ Polecam poczytać trochę o równowadze PEH i zobaczyć, którego składnika brakuje w Twojej pielęgnacji 🌱 Pozdrawiam! ❤️

      Usuń
  15. Tej maski nie miałam jeszcze okazji poznać, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, może przy okazji, kiedy obecną się skończy :D

      Usuń
  16. nie używam masek do włosów

    OdpowiedzUsuń
  17. Właściwości pokrzywy są wszechstronne! Uwielbiam zapach szamponu z pokrzywy

    OdpowiedzUsuń
  18. Na z maseczka mi muszę ostrożnie, ponieważ od niektórych okropnie przetłuszczały mi się włosy, są ciężkie i trudno je rozczesać. Na razie stosuje naturalny skrzyp polny w sprayu i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jeszcze się nie spotkałam z tak negatywnymi efektami stosowania masek. Chociaż wcześniej używałam głównie próbek, więc nie mam jakiegoś dużego poglądu na tę sprawę. A co do skrzypu - słyszałam, że jest świetny na włosy i planuję zrobić sobie jakąś wcierkę z niego :)

      Usuń
  19. Pokrzywę maceruję w oleju słonecznikowym razem z innymi ziołami i tym odżywiam włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie spróbuję! Sama często używam maceratów, jednak sama ich nie robiłam. Myślę, że taki sposób pielęgnacji włosów może być bardzo skuteczny :)

      Usuń
  20. Brzmi obiecująco. Jeszcze nie spotkałam się z tą markę i chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Od czasu do czasu warto zmieniać kosmetyki i próbować nowe.
    Bardzo tania ta maska, ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy o niej nie czytałam, ale uwielbiam glinki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że jest niezbyt wydajna. Mam już dość długie włosy i wolę wydajniejsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na długie włosy będzie o wiele za mało wydajna ;/

      Usuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)