poniedziałek, 6 listopada 2017

Recenzja kosmetyków firmy MIA


Witajcie!
W mojej toaletce ostatnio pojawiło się sporo nowości. Wśród nich znalazły się cztery kosmetyki firmy Mia. Mieliście już okazję je zobaczyć w jednym z poprzednich postów. Dzisiaj pokażę Wam je dokładniej i przedstawię moje zdanie na temat ich działania.
 

Sól do kąpieli argan & zioła Celestin 

Po ciężkim dniu pracy lub szkoły marzymy o relaksie. Jedną z moich ulubionych form jest kąpiel w wannie z solą. Tym razem wybrałam sól firmy Celestin. Zawiera ona zioła takie jak: rumianek, który ma działanie kojące i łagodzące podrażnienia oraz odprężające. Nagietek - działanie przeciwzapalne. regenerujące - świetnie sprawdzi się u osób z problemami skórnymi. Pokrzywa - działa wzmacniająco, odżywiająco. Natomiast wyciąg z siemienia lnianego - osłania i zmiękcza skórę. Produkt został wzbogacony o olej arganowy i olejek z Avocado z EcoCertem. Oleje doskonale nawilżają i chronią skórę.

Otwierając wieczko poczułam dość specyficzny zapach. Znajdzie on swoich zwolenników jak i przeciwników. Oprócz soli w pudełku są suszone kwiaty rumianku Kąpiel w soli jest bardzo relaksująca, orzeźwiająca i oczyszczająca. Skóra staje się gładka, miękka i odprężona. Używam jej również przed wykonaniem manicure - bardzo dobrze zmiękcza skórki i pielęgnuje dłonie. Równie dobrze sprawdziła się przy moczeniu stóp. Uważam, że był to bardzo dobry zakup. Teraz jest przeceniona, więc warto skorzystać.
przeciwzapalne, przeciwgrzybiczne, przeciwbakteryjne, przeciwalergiczne, przeciwbólowe, rozkurczowo, przeciwwrzodowe, regulujące procesy trawienne, zabija zgagę, poprawiające prace nerek i wątroby, usprawniające prace układu nerwowego, działa uspakajająco, pomaga w stanach, depresyjnych i lękowych, relaksacyjne, regeneracyjne, odświeżające.

http://bonavita.pl/rumianek-zastosowanie-i-wlasciwosci-najpopularniejszej-rosliny-leczniczejb
przeciwzapalne, przeciwgrzybiczne, przeciwbakteryjne, przeciwalergiczne, przeciwbólowe, rozkurczowo, przeciwwrzodowe, regulujące procesy trawienne, zabija zgagę, poprawiające prace nerek i wątroby, usprawniające prace układu nerwowego, działa uspakajająco, pomaga w stanach, depresyjnych i lękowych, relaksacyjne, regeneracyjne, odświeżające.

http://bonavita.pl/rumianek-zastosowanie-i-wlasciwosci-najpopularniejszej-rosliny-leczniczej

 

Rokitnikowa pomadka ochronna Sylveco Rokitnikowa o zapachu cynamonu

Jak wiecie, moje usta w porze jesienno-zimowej wymagają szczególnej pielęgnacji. Z pomocą przyszło mi to cudeńko. Pomadka doskonale nawilża, odżywia moje usta i nadaje im blask. Ma cynamonowy zapach, który bardzo mi się podoba. Jest wygodna w aplikacji. Dzieki niewielkim gabarytom stała się moją towarzyszka gdziekolwiek jestem ;) Poza tym - spójrzcie na jej  cudowne opakowanie! Wyraźna kolorystyka opakowania sprawia, że bez problemu odnajduję ją w torebce;) Naprawdę Wam ją polecam, i zastanawiam się jeszcze nad kupnem tej z peelingiem <klik>. Pomadki ochronne również są przecenione :)

Ajurwedyjski szampon do włosów z Neem i Zieloną Herbatą Orientana  

Skóra moich włosów jest dosyć problematyczna więc zdecydowałam się na zakup szamponu o którym słyszałam wiele pozytywnych opinii. Kosmetyk ma bardzo intensywny zapach aczkolwiek przyjemny i orzeźwiający. Włosy po umyciu szamponem są bardzo odżywione, lśniące i zyskują na objętości. Dobrze się rozczesują. Szampon bardzo dobrze się pieni, dzięki temu jest bardzo wydajny. Włosy dłużej pozostają czyste, nawet do 3 - 4 dni. Jeśli chodzi o skórę głowy - widzę stopniową poprawę. Skóra głowy jest czysta i nawilżona.


Biotanic Glinka biała kaolin 

Przyznam szczerze, że przed tym produktem, nie stosowałam glinek, ale teraz widzę, że warto. Po kilku użyciach poprawia się stan skóry, cera wygląda zdrowiej. Skutecznie rozprawia się z niedoskonałościami - typu wypryski, podrażnienia, stany zaplane,   a ze względu na zawartość magnezu świetnie odpręża. Jest uczucie czystości i świeżości. Glinka bardzo szybko schnie, więc w czasie kiedy macie ją na twarzy polecam Wam spryskiwać wodą, lub hydrolatem. Inaczej daje uczucie ściągnięcia. Glinka biała jest najdelikatniejszą glinką, dlatego polecana jest szczególnie dla cer suchych, wrażliwych, dojrzałych i skłonnych do alergii.

Jak wykonać maskę z glinki?
Do przygotowania i aplikacji nie należy używać metalowych naczyń ani akcesoriów! Wtedy maski tracą swoje właściwości. Aby osiągnąć pożądany efekt należy stosować glinkę 1 lub 2 razy w tygodniu. Więcej informacji na temat przygotowywania kosmetyków i ich cennych właściwościach, znajdziecie w tych artykułach <klik>.


Dobrymi dodatkami do maseczki, będą także:
  • miód
  • jogurt naturalny
  • otręby - wtedy maseczka sprawdzi się jako peeling
  • sok z cytryny

Mia ma przeceny na różne produkty, obejmuje także glinkę :) <klik>



Dodatkowo otrzymałam kilka fajnych próbek i katalogi firm Sylveco i Resibo. W sklepie MIA, można zakupić również kosmetyki produkowane na zamówienie, które należy przechowywać w lodówce (tzw. "świeże kosmetyki"). Pewnie niedługo też się na nie skuszę :) Bardzo polubiłam ten sklep, a kosmetyki mi się sprawdziły. Na pewno nie były to moje ostatnie zkupy w tym sklepie :)

Recenzowane w tym poście produkty pochodzą ze sklepu:
Polecam zakupy w tym sklepie, bogaty asortyment, szybka dostawa, bardzo dobry i szybki kontakt.
Pozdrawiam cieplutko,
Oliwia

5 komentarzy:

  1. Najbardziej zaciekawiła mnie pomadka ochronna! <3
    Z chęcią zapoznam się z ofertą sklepu.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawił mnie ten szampon, na pewno wypróbuje go!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W temacie glinki zgadzam sie calkowicie 😊 uwielbiam je i czesto robie maseczki 😉

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)