środa, 22 listopada 2017

Terapia - Kathryn Perez - RECENZJA - Przecudowna historia!

Dzisiaj przychodzę do Was z niesamowitą książką, którą śmiało mogę nazwać jedną z najlepszych przeczytanych przeze mnie pozycji tego roku! Dzisiaj swoją premierę ma Terapia od Wydawnictwa NieZwykłego. Zapraszam serdecznie do recenzji!

,,Mówią, że potwory żyją pod naszymi łóżkami.
Mylą się, bo naprawdę potwory żyją w naszych umysłach."

Zacznijmy od genialnych bohaterów, którzy zostali świetnie wykreowani. Główna bohaterka jest bardzo ciekawą i mądrą osobą. Poznajemy ją pod koniec liceum. Wtedy widzimy ją jako cichą i zamkniętą w sobie dziewczynę. Akcja książki toczy się jednak na znacznie większej przestrzeni czasu i możemy zaobserwować zachodzące w niej zmiany. Warto jednak zaznaczyć, że nie jest to schematyczna cicha myszka, która czeka na księcia. NIE. Tak naprawdę ma poczucie humoru i potrafi nagadać człowiekowi, tylko na początku książki boi się to pokazać przy swoich tyranach ze szkoły. Dziewczyna nie umie sobie z tym poradzić, a jej ucieczką jest żyletka i pisanie wierszy.
Tak jak widzimy w opisie książki, w jej życiu pojawiają się dwaj mężczyźni. ALE. Nie mamy tutaj trójkąta miłosnego, chociaż właśnie to sugeruje nam notatka o książce. Autorka stworzyła tych mężczyzn w cudowny sposób. Nie będę Wam jednak zdradzać kto to i co zrobił. Mają dobry wpływ na główną bohaterkę i są świetni, to na razie wystarczy 😉



,,Miłość to tylko słowo, do czasu aż ktoś przyjdzie i nada mu znaczenie."

Warto też zwrócić uwagę na emocje, które wywołuje ta książka. Jeszcze nigdy nie płakałam tyle razy nad jedną książką. Łzy radości i rozpaczy lały się strumieniami. Nie myślcie, że ta historia Was zdołuje. Ona jest piękna, a nawet daje nadzieję, ale życie głównej bohaterki nie jest łatwe.

-ŻADNA KSIĄŻKA NIE WYWOŁAŁA WE MNIE TAKIEJ BURZY EMOCJONALNEJ!
-ŻADNA KSIĄŻKA NIE ZASKOCZYŁA MNIE TYLE RAZY!
-KSIĄŻKA, KTÓRA POZIOMEM 10X PRZEROSŁA CUDOWNĄ COLLEN HOOVER!

,,Kiedy cię spotkałem,
wiedziałem, że będę cię kochał.
Kiedy cię straciłem,
wiedziałem, że nie kochałem cię wystarczająco."

Mamy tu do czynienia z narracją pierwszoosobową, głównie z perspektywy Jess (głównej bohaterki) oraz czasami, któregoś z mężczyzn. Wcześniej wspomniałam o wierszach w tej książce. Jeszcze nigdy nie sięgnęłam po poezję, ale ta znajdująca się w tej powieści sprawia przyjemność.

,,Chodzi o to, co leży przed nami, za nami i w nas...Nauczyłam się, że to, co leży przede mną się liczy. To, co zostało za mną jest niczym w stosunku do siły, która leży we mnie"

POLECAM WAM TĘ POZYCJĘ Z CAŁEGO SERDUCHA! Jest przecudowna! Liczne zwroty akcji nie pozwolą ci się oderwać od lektury. Na pewno pokochasz tych bohaterów i będziesz zafascynowany tą historią. Jestem zachwycona! Brak mi słów, żeby opisać, jak bardzo jestem oczarowana tą książką - po prostu to przeczytajcie.

***MOJA OCENA***

★★★★★★★★★★


Za możliwość lektury bardzo dziękuję Wydawnictwu NieZwykłemu 


Książkę otrzymałam we współpracy barterowej za recenzję zawierającą moją subiektywną opinię.



2 komentarze:

  1. Obawiam się, że książka nie trafi w moje gusta. ;) Ale może inne Jeże zainteresuje.

    Pozdrawiam jeżowo
    Nikodem z https://zaczytanejeze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie, będę musiała zapisać sobie tytuł :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)