sobota, 13 stycznia 2018

[KONKURS!] Idealne rozpoczęcię roku! - Przełom


Witam Was bardzo serdecznie! Kiedy w Sylwestra moje przyjaciółki zapytały mnie, jakie jest moje marzenie, odpowiedziałam, że bardzo chcę, żeby blog się dalej rozwijał. I tak oto 4 stycznia objęłam patronatem medialnym moją pierwszą książkę! Zgadza się, moje logo będzie na okładce! Jestem niesamowicie szczęśliwa!

W ramach współpracy z Wydawnictwem NieZwykłym postanowiłam zorganizować dla Was konkurs z egzemplarzem Przełomu.




Aby wziąć udział w konkursie:

1. Odpowiedz na pytanie konkursowe: Jaki przełom mógłby nastąpić na świecie?
2. Zaobserwuj naszego bloga :)

Będzie nam bardzo miło, jeśli polubisz fp:

1. Wydawnictwo NieZwykłe
2. Ogród życia

Dziękuję Wam, że jesteście ze mną, że czytacie moje wpisy. Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Gdyby nie Wy nie miałabym szans na te wszystkie osiągnięcia. Dajecie mi ogromne ilości radości.

Organizatorem konkursu jest blog Ogród życia.
Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo NieZwykłe.
Konkurs trwa od 13 stycznia do 9 lutego 2018 roku.
Wyniki dodam pod tym postem.
Prawa uczestnictwa w konkursie, jak i praw oraz obowiązków z nim związanych, w tym także prawa do żądania wydania uzyskanej w konkursie nagrody czy innych roszczeń związanych z udziałem w konkursie, uczestnicy nie mogą przenosić na osoby trzecie bez uprzedniej, pisemnej zgody organizatora.
Wysyłka tylko na terenie Polski
Wraz z wzięciem udziału, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach konkursowych (wysyłka nagrody)

Pozdrawiam serdecznie,
Gosia

10 komentarzy:

  1. Jaki przełom? To oczywiste wg mnie bo dotyczy stereotypów. One nie istnieją, a i tak większość segreguje ludzi wg nich. Powinno się tego zaprzestać, byłby to mały krok naprzód i przełom pewien.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przełom, to od razu nasunęło mi się: wynalezienie lekarstwa na raka. Byłyby to wielki przełom, a wielu osobom uratowałoby życie. Wiem jaka to ciężka choroba i super by było, jakby w końcu te lekarstwo wynaleźli 😌

    OdpowiedzUsuń
  3. Przełom? Koniec wojen, ale to oznacza jedną ogromną wojnę bo "chcesz pokoju? Szykuj się na wojnę" więc obstawiam ogromną wojnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przełom? Najgorszy by byl gdyby nasz mały kurdupel dogadal się z koreanskim kurduplem i zrobili by taki przełom, że by sie ludziom od dobrobytu i rezimu Zylo sie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... osobiście uważam, że przełomem mogłoby by wylądowanie człowieka na Marsie, nie wiedzieć czemu strasznie tego wyczekuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaję mi się, że wiele informacji jest przed nami ukrywanych. Jak chociażby te dotyczące kontaktu z obcymi, pozaziemskimi formami życia. Przełomem byłoby odtajnienie tych faktów i zaprezentowanie ich całej ludzkości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulujemy zwycięstwa! W ciągu 7 dni prześlij nam swoje dane wysyłkowe na maila ojkoblogspot@wp.pl ;)

      Usuń
  7. Przełom polityczny! Wszyscy mówimy jednym głosem i faktycznie chcemy wszystkiego co najlepsze dla świata, zapominając o dobrach materialnych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrywa Kitano92! Gratulujemy i prosimy w ciągu 7 dni przesłać nam swoje dane kontaktowe na maila ojkoblogspot@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze! Gratuluję! Sama jestem bloggerką i wiem jak ogromną wartosc maja dla nas takie rzeczy. Podziwiam i pozdrawiam!
    Morning Lark

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)