wtorek, 23 stycznia 2018

Moje nowości kosmetyczne. Wibo, Vianek, Inglot i inne


Cześć kochani!
Ostatnio w mojej toaletce zagościło sporo nowości, więc postanowiłam Wam je w dzisiejszym wpisie pokazać. Będę robiła takie wpisy częściej, szczególnie wtedy, kiedy nagromadzę trochę kosmetyków. W najbliższym czasie będziecie mogli spodziewać się recenzji produktów, które Wam dzisiaj pokażę.

Benefit hoola mini


Dostałam go właśnie w takim cukierku wraz z bransoletką. Chciałam go przetestować już od dawna i w końcu do mnie przyszedł :). Zastanawiałam się, czy faktycznie jest taki wspaniały, czy to tylko efekt dużego wypromowania przez blogerki. Jednak spodobał mi się od pierwszego użycia. Więcej informacji na jego temat będziecie mogły przeczytać w jednym z  następnych postów.  Jeśli chcecie być na bieżąco, zaobserwujcie bloga. Dajcie znać, czy polecacie kosmetyki firmy Benefit? Chciałabym przetestować kredkę do brwi tej firmy.

Wibo - eyebrow pomade


Moja pomada jest w najciemniejszym kolorze, czyli 3 - Black Brown. Wcześniej nie zwracałam uwagi na stylizację brwi, lecz niedawno, coś mnie natchnęło. Do tej pory malowałam brwi zwykłym cieniem do oczu, teraz jednak zdecydowałam się na ten produkt.  W zestawie znajdziecie również mini pędzelek i grzebyczek.

Inglot - Face Eyes Body Highlighter Intense Sparkler


Bardzo lubię rozświetlacze - tylko nie nazywajcie mnie sroką - i od jakiegoś czasu marzę o rozświetlaczu firmy Becca.  Jednak zamiast Becci, do moich rączek trafił produkt z Inglota w kolorze 13. Kolorystycznie zdaje mi się podobny do koloru Topaz wcześniej wspomnianej marki.  Jeszcze potwierdzę informację  (ogrod_zycia) i insta stories (sajolka), gdy pojawię się w Sephorze :D.

Rozświetlacz InglotInglot

Pink Tropic - peeling do ciała, balsam do ciała i mgiełka do ciała


To zestaw zapakowany w prześliczną, złotą kosmetyczkę. Ich opakowania mają również cudowną szatę graficzną. Kosmetyki mają piękny zapach ananasa i słodkiego kokosa.  Do kupienia w Rossmannie.

Pink Tropic

Vianek - krem BB1


Nie zależy mi na mocnym kryciu podkładu, dlatego zwykle sięgam po kremy bb. Kiedyś miałam kilka próbek tego produktu i bardzo mi się sprawdził, dlatego postanowiłam kupić pełnowymiarowy produkt.

Krem bb vianek

The Garden of Colour - migdałowa oliwka do skórek i paznokci

Dostępna jest w misumi24 w różnych wersjach zapachowych. Nigdy nie używałam podobnego kosmetyku, więc postanowiłam spróbować.

oliwka do skórek

Maseczki do twarzy - Perfecta, Ziaja, Rival de Loop i Purederm

Ostatnio w mojej toaletce zagościło kilka maseczek (dokładnie 5). Bardzo lubię wszelkiego rodzaju maski i glinki, dlatego też otrzymując je bardzo się ucieszyłam. Niestety, skład kilku z nich nie jest za dobry, ale raz nie powinno zaszkodzić. Jeśli znacie jakieś maseczki z naturalnym składem, śmiało podajcie ich nazwy. Sama znam ich zaledwie kilka, dostępnych w drogeriach. Mam na myśli standardowe maseczki w płachcie/saszetkach.

Maska purederm

Ziaja maska

Ziaja

Rival de Loop maseczka

Wibo - paleta do konturowania - 3 steps to perfect face


Dorwałam ją w promocji -55% w Rossmannie, także używam jej już od jakiegoś czasu. Ma bardzo śliczne kolory, niedługo możecie się spodziewać recenzji.
Wibo 3 steps to perfect face
A jakie nowości Wy aktualnie testujecie? Dajcie znać w komentarzu!

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz się spotykam z tym zestawem pink tropic, bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nowości, ja ostatnio nic nie upolowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o maseczkę ze świetnym składem to polecam Douglas Naturals z olejkiem arganowym, jest dostępna w dwóch wersjach - w tubce 50 ml i saszetkach, chociaż w tubce wychodzi o wiele taniej :) Recenzję znajdziesz na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiem po co pójdę następnym razem do Drogerii N ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre nowości sama chciałabym kiedyś przetestować

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post!
    Sama chcialabym przetestowac pare produtkow z powyzszej listy :)
    Pozdrawiam!
    https://rosierlune.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)