sobota, 7 stycznia 2017

Cześć

Cześć, jestem Oliwia. W wolnej chwili lubię rysować, czytać książki i pisać wiersze, które na pewno pojawią sie na blogu. Moim ulubionym pisarzem jest Andrzej Maleszka. Natomiast moim ulubionym sportem jest unihokej, trenuję także pływanie. Interesuję się też makijażem. Może nie zawsze mi wychodzi, ale  sprawia mi on radość😄Blog będzie utrzymany właśnie w tej tematyce - makijaż i uroda. Pojawią się tu  testy różnych kosmetyków itp. Znajdziecie tu także recenzje książek, relacje z koncertów, a także wpisy zaproponowane przez Was. Bloga będę prowadziła z Gosią, której wpis powitalny pojawi się tu niebawem. Mam nadzieję, że będziecie z przyjemnością odwiedzać naszego bloga :)
Zapraszam serdecznie,
Oliwia

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie było by gdybyś dodała wpis ze swoimi Top 5 (np. filmów, piosenek, youtuberów itp.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś też dodać wpis opisujący Twój dzień w szkole lub zrobić taki jakby poradnik o tym jak sie uczyć :) Czy coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój pomysł na wpis to Twoja whishlista. Z chęcią bym przeczytała :3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)