poniedziałek, 9 stycznia 2017

Testy pomadek

Cześć, wpis powitalny Gosi, pojawi się jutro. Ja tymczasem witam Was w kolejnym wpisie, tym razem o pomadkach. Opiszę dzisiaj 2 produkty. Pięć próbek pomadek do ust extra rich lipstick firmy FM MAKE UP (cena około 10zł) i pomadkę z MAYBELLINE (cena też około 30zł).
Zacznę od "paletki" szminek


W środku znajduje się 5 pomadek
Swatche
Od lewej:
Hot Red
Pale Fuchsia
Australian Sand
Sunrise Pink
Sweet Latte






Na dłoni, kolory prezentują się pięknie. Na ustach, pomimo nałożenia dużej ilości produktu kolory
Sunrise Pink i Sweet Latte są blade i na ustach dają tylko delikatne odbicie swojego koloru. Kolory
Pale Fuchsia i Australian Sand są dość dobrze napigmentowane, ale najbardziej zaskoczyła mnie czerwień. Na początku na ustach prezentuje się pięknie, później zmienia odcień na ciemny róż wpadający w czerwień. Dość długo utrzymuje się. Niestety to już nie ten sam kolor. Moim zdaniem warto zainwestować w taki zestaw, ponieważ jest tani, a możemy przetestować pomadkę przed kupnem i poobserwować ją dłużej 🙂

Przejdźmy do pomadki z MAYBELLINE. Moja jest w kolorze 832 kiss pearl
  • ma bardzo ładny kolor i zapach
  • średnia półka cenowa
  • solidne opakowanie
  • dobrze się aplikuje
  • wolno zastyga
  • pod wpływem czasu kolor blednie  
Jak na pomadkę za 30zł, można wymagać trochę więcej, ale jeśli chcecie delikatnie podkreślić usta, jest idealna.

2 komentarze:

  1. Mi najbardziej podoba się Pale Fuchsia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz, mi też podoba się ten kolor, szkoda, że nie jest trwały :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)