piątek, 24 lutego 2017

MIYO

Cześć!
Dzisiaj coś nowego. Opowiem Wam o kosmetykach marki MIYO makeup.
Będzie to taki przegląd marki. Dzisiaj pokażę Wam 8 produktów. Przejdźmy do wpisu.

Oczy:
 Zacznijmy od paletki "Five Points Palette" w kolorze No 01 "We are golden".
Mamy tu 5 cieni - 3 matowe i 2 błyszczące. Cienie mają bardzo przyjemną konsystencję i pigmentację. Drugi kolor ma bardzo grube drobinki i swietną pigmentację, na co trzeba uważać. Kolory bardzo mi się podobają. Z tyłu paletki znajduje się propozycja makijażu. Jeśli chodzi o paletkę - marka Miyo makeup, ponownie trafiła w moje gusta ;)

Pojedynczy cień
 No.10 DREAM.
 Jest w pięknym kolorze. Jasny róż z błyszczącymi drobinkami... Jest trwały i dobrze napigmentowany. Dobrze się nakłada na wasze "narzędzie" ;).

Tusze do rzęs
bardzo pogrubiają rzęsy, jak i je wydłużają.
Ja mam 2 - "Must have mascara" i "Big fat lashes"

Usta
 Błyszczyki z serii "Big bang gloss" idealnie sprawują się z inną pomadką, zaś samodzielnie nie podobają mi się. Posiadam dwa kolory: No 07 SHERIFF'S DAUGHTER i No 08 KILL GIRL.

Bronzer
jest ładnie napigmentowany, dobrze się rozciera, jest idealny👌
Ale ma jedną wadę... Jest w za ciepłym dla mnie kolorze... 😂


Jak najbardziej polecam Wam firmy tej marki. Link znajdziecie TUTAJ
Zachęcam Was do komentowania wpisów i obserwowania bloga. Piszcie, co chcielibyście tutaj przeczytać.
Oliwia

8 komentarzy:

  1. Świetny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega wpis Oliwia :D Bardzo podoba mi się recenzja, wszystko jest tak fachowo napisane xd Poza tym znowu widać, że postarałaś się ze zdjęciami ;) Jesteś stworzona do pisania bloga :) Naprawde jest czego Ci pozazdrościć ;** Mam nadzieje, że często będziesz wygrywała konkursy, żeby wrzucać nam takie recenzje <3 Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo tanie I godne polecenia. Szczególnie cienie ;-)

      Usuń
  4. Uwielbiam lakiery do paznokci tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam lakier do paznokci tej marki. Ani dobry ani zły, nie urywał nic w każdej razie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam dotąd tej marki. Cienie są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)