poniedziałek, 20 lutego 2017

Warsztaty twórczego pisania #2

Witaj Drogi Czytelniku!
Czym są warsztaty twórczego pisania? Polegają na tym, że każdy ma 4 minuty na napisanie czegoś, co jest związane z rzuconym hasłem. Opis, opowiadanie, skojarzenia, wiersz, dialog... pełna dowolność. Tym razem, hasłem było słowo "droga". Ja napisałam wiersz i postanowiłam Wam go pokazać.

"Droga"
Idę drogą
Czy ta droga to jest miłość, wolność, życie
Myślę o tym skrycie
Przy drodze jest róża
Różyczka niewinna
Może ona mi powie,
Może ona mi zdradzi,
Gdzie droga prowadzi?
Podążam wśród szadzi
Droga
Wielka, jak znak zapytania
Który stawiam
Droga, dróżka
Deszczu
Struga, strużka
Czym ta droga
Czym jest życie
Myślę o tym co dzień skrycie
Miłość, zawód, płacz i uśmiech
Czym jest droga?
Nieważne! Nie patrz w przyszłość!
Żyj tu i teraz, bo
Droga...
W każdej chwili może się urwać
I zabraknąć...

Oliwia

5 komentarzy:

  1. Piękny
    wiersz, naprawde zazdroszcze Ci talentu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały :) Mam nadzieje, że często będziesz tu publikować swoje wiersze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak można napisać tak dobry wiersz w 4 minuty, w dodatku na podstawie tego, że ktoś rzuci jedno słowo? Dla mnie to coś nie wyobrażalnego. Jesteś naprawdę bardzo, bardzo zdolna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na 4 minuty to bardzo dobra robota :-D w ogóle bardzo ciekawe te warsztaty :-) pisz, pisz te wiersze, bo blogów o kosmetykach jest dziś nadto, za to poezji tak niewiele :-)

    Zapraszam do siebie
    http://lepszaodsiebie.blog.pl/2017/04/19/pokolenie-wizerunku/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)