niedziela, 19 lutego 2017

"Tajniki DIY" Red Lipstick Monster

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki
Red Lipstick Monster - Pani Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu.
"Tajniki DIY", to książka, w której znajdziecie 50 przepisów - 32 kosmetyczne, 9-organizacja, i 9 pomysłów na prezenty. Na początku każdego rozdziału są zebrane "narzędzia", których będziecie potrzebowały do wykonania DIY. Jak mówi Pani Ewa, przepisy są łatwe, składniki są tanie i łatwo dostępne.

Wygląd
Książka jest w sztywnej oprawie, ma piękną okładkę. Pozycja jest wzbogacona o przepiękne i przemyślane ilustracje. Wygląd podręcznika jest naprawdę zachęcający.

DIY kosmetyczne

W Tym rozdziale znajdziecie 7 podrozdziałów
Demakijaż
Włosy
Maski do twarzy
Peelingi do ciała, to zdecydowanie mój ulubiony rozdział. Można szaleć z zapachami i wyglądem...
Dłonie i paznokcie
Urozmaicanie wieczornej pielęgnacji. W tym rozdziale znajduje się przepis na balsam do ust, który zdecydowanie przypadł mi do gustu👌
Ciekawostki kosmetyczne

DIY przechoowywanie i organizacja
W tym rozdziale najbardziej  spodobało mi się etui na pędzle

DIY prezenty

Moja opinia

Książka jest bardzo ładna, moim zdaniem przydatna. Mało jest książek w tej tematyce, a fajne są naturalne rozwiązania, naturalne balsamy do ust i maski. Przyjemnie się ją czyta.

Cena to około 49,99 - co nie jest mało :/ Ja kupiłam książkę w empiku (edycja limitowana) w promocji za 39.99
Polecam Wam stronę internetową czytam.pl TU książkę w cenie około35 zł




 



Mam nadzieję, że recenzja Wam się spodobała, dajcie znać w komentarzach
Oliwia

6 komentarzy:

  1. Dugo czekałam na ten wpis i powiem szczerze, że się nie zawiodłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i cieszę się, że wpis Ci się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja :D Zazdroszcze Ci Twojego talentu do pisania... A poza tym to bardzo ładne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super recenzja :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)