sobota, 18 lutego 2017

Warsztaty twórczego pisania

Cześć!
W poniedziałek, na lekcji języka polskiego miałam warsztaty twórczego pisania. Polegają na tym, że każdy ma 4 minuty na napisanie czegoś, co jest związane z rzuconym hasłem. Opis, opowiadanie, skojarzenia, wiersz, dialog... pełna dowolność. Hasłem było słowo "kubek". Ja napisałam wiersz i postanowiłam Wam go pokazać.

"Kubek"
Kubek, kubeczek
Ciepłe rączki i herbatka
W nim może rosnąć kwiatów rabatka
Mogę wody do niego nalać,
Pędzle do makijażu wkładać
Lecz nagle w dzień,
A może nocą,
Gdy lampki na choince migocą
Przyjdzie kotek, ogon podwinie
Wyciągnie łapkę - i zbije
Kubek, kubeczek
Pójdzie mama z kotkiem do sklepu i
Kupi nowy - mój nowy
Kubek - kubeczek

Jak Wam się podoba? Dajcie znać w komentarzach. W środę rozpocznę nową serię wpisów. Jesteście ciekawi co to takiego? Macie pomysł co to może byc?
Oliwia

P.S. Jeśli nie wiecie, jak zaobserwować bloga z telefonu, to na dole strony, znajduje się napis "wyświetl wersję na komputer" Kliknijcie w niego, a u góry strony pojawi się przycisk "obserwuj". Dalej postępujcie według wskazówek ;-)

3 komentarze:

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)