czwartek, 16 lutego 2017

Top 5

Cześć!
Trochę mnie tutaj nie było, za co Was przepraszam. Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim wpisem, który podsunęła mi jedna z moich czytelniczek, którą serdecznie pozdrawiam ;)
Będzie to top 5 moich ulubionych... Postanowiłam poruszyć kilka kwestii...



#1 Youtuberzy
 Tutaj miałam spory dylemat...

1.Red Lipstick Monster
2. Alex Mandostyle 
3. Littlemooonster96
4.True Beauty Is Internal
5. Stylizacje TV

#2 Piosenki
1. Alvaro Soler "Sofia"
2. Alvaro Soler i Monika Lewczuk "Libre"
3. Alvaro Soler "Animal"
4. Ed Sheeran "Shape of you"
5. Sylwia Lipka "Puzzle dwa"

#3 Seriale 
1. "Ranczo" (niestety już się skończyło)
2. "O mnie się nie martw"
3. "Na sygnale"
4. "Na wspólnej"
5. "Radiowęzeł 13 i pół" (ostatnio widziałam kilka odcinków i spodobał mi się)

#4 Social media
1. Instagram
2. WhatsApp
3. Snapchat
4. YouTube
5. Skype

#5 Sport
1. Unihokej
2. Pływanie
3. Piłka ręczna
4. Koszykówka
5. Siatkówka

#6 Książki
1. Andrzej Maleszka "Pojedynek"
2. Agnieszka Stelmaszyk "Sekret wielkiego mistrza"
3. Victoria Scott "Ogień i Woda"
4. Andrzej Maleszka "Cień smoka"
5. Andrzej Maleszka "Gra"

Dziękuję Wam za przeczytanie mojego wpisu. Prawdopodobnie jutro dodam wpis z recenzją pewnego kosmetyku... Może ktoś zgadnie? :) Piszcie w komentarzach ;)
Oliwia

6 komentarzy:

  1. Dziękuje za pozdrowienia ;) Świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Shape of you to najlepsza piosenka ever ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega, jaki będzie kolejny wpis? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W social media pierwszy instagram i już wiadomo, że masz dobry gust haa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie ;) Następny wpis jest niespodzianką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam RLM, ale Adę dałabym na 2 miejsce ☺️ mamy podobny gust muzyczny 🎶

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)