piątek, 17 lutego 2017

Pomadka Golden Rose

Cześć i czołem! 😀

Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem o mojej kosmetycznej nowości. Jest to płynna pomadka z Golden Rose w kolorze 13💖 Jest to piękny, jasny brąz.
Z wyborem koloru miałam dość spory dylemat, ponieważ szukałam czegoś w brązach,
a takich kolorów było dużo. Dobrałam sobie również konturówkę w kolorze 502.

Cena pomadki wynosi 19.90, a konturówki około 8 zł.

TRWAŁOŚĆ produktu jest świetna, wytrzymuje długo i zjada się "ładny" sposób.

Kosmetyki mają ładny ZAPACH. Pachną niczym wanilia 😊

Kosmetyk ma wygodny aplikator, którym  bardzo wyraźnie nabiera się produkt.

Produkt delikatnie podkreśla suche skórki.

Kredkę i pomadkę łatwo się aplikuje.

Pomadka szybko zastyga.

Dziękuję Wam za przeczytanie wpisu. Zachęcam Was do obserwowania mojego bloga i komentowania wpisów.
Oliwia









10 komentarzy:

  1. Zmieniony styl bloga widze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega ;) Podobają mi sie wpisy o kosmetykach, ale mam pytanie. Czy będą też takie o tematyce związanej z książkami lub czy będziesz tworzyła jakieś poradniki? Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam kilka tematów na poradniki w planach. Jeśli Ty masz jakieś pomysly, to smialo napisz.

      Usuń
  3. Jaka jest cena tej pomadki? <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A tak, faktycznie :p Nie zauważyłam, że napisałaś...

      Usuń
  5. Świetny wpis :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)