poniedziałek, 27 lutego 2017

Ulubieńcy

Cześć!
Luty, to krótszy miesiąc, więc już przyszedł czas na ulubieńców lutego!

Paletka "5 points" palette w kolorze "We are golden"
Jest moim zdecydowanym ulubieńcem. Ciemniejsze kolory są mniej napigmentowane, więc nie trzeba uważać. Z innymi trzeba, ponieważ mocno osypują się, z powodu pigmentacji. Jest dość "łatwa" w obsłudze.

Płynna pomadka Golden Rose w kolorze 13 i konturówka w kolorze 502

Recenzję pomadki znajdziecie TUTAJ.
Jest po prostu genialna i długo się utrzymuje! Mam nadzieję, że w przyszłości, marka Golden Rose wypuści na rynek kolor jasno różowy.

Tusz do rzęs MIYO i szczoteczka do rzęs.

Sam tusz wydłuża rzęsy, ale zostawia grudki. Rzęsy rozczesane grzebykiem firmy For your beauty mają piękny, naturalny efekt.


To już moi wszyscy ulubieńcy tego miesiąca. Jacy są Wasi ulubieńcy?
Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis i zaobserwujesz mojego bloga😇
Napisz, jak podoba Ci się mój nowy "wystrój".
Oliwia 

 


4 komentarze:

  1. Mi ten nowy styl się podoba! :) A tak w ogóle to super wpis ;) Wpisy o Twoich ulubieńcach będzie chyba moją ulubioną serią ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten tusz do rzęs :) Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo dziękuję za obserwcje, jeśli chcesz, mogę go zrecenzowac bardziej obszernie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodze na bloga z telefonu i łatwiej komentowało mi się zanim zmieniłaś styl, ale napewno za jakiś czas sie przyzwyczaje :) Świetny wpis! (Gratuluje wygranego konkursu ;) Oby tak dalej)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)