poniedziałek, 6 marca 2017

Pytania do Was

Cześć!
Z tej strony Oliwia i w dzisiejszym poście mam do Was kilka pytań.
Przejdźmy do rzeczy:



1. Czy przeczytalibyście wpis, w którym jest moją wishlistą?
2. Czy chcielibyście, abym w najbliższym czasie zrobiła Q&A?
(Jeśli tak, zadawajcie pytania, pod tym postem)
3. Chcielibyście, abym zaczęła serię wpisów, w której polecam Instagramy, lub blogi?
4. Mam wiele pomysłów na wpisy, ale chętnie wysłucham Waszych pomysłów. Co chcielibyście przeczytać na tym blogu?
5. Co w blogu jest na tak, a co na nie? (chętnie poznam Waszą opinie)
6. Który wpis z bloga najbardziej Wam się spodobał?
7. Macie jakiś pomysł na serie wpisów?
8. Chcielibyście zobaczyć jakaś stylizację?

Odpowiedzi na pytania, piszcie w komentarzach pod postem. Wasze odpowiedzi są dla mnie ważne :)
Oliwia

11 komentarzy:

  1. 1. Taak, wishlista będzie ok ;)
    2. Zrób Q&A ^^ (Moje pytania: Ilu masz przyjaciół? Kiedy masz uro? Co zachęciło Cie do pisania bloga? Kto jest Twoim największym idolem?)
    3. Polecaj (najlepiej mój ig xd)
    4. Nie mam pomysłu ;c
    5. Jedyne co nie podoba mi sie w blogu to to, że często zmieniasz style ಠ_ಠ
    6. Mój ulubiony to "Jak się uczyć, żeby się nauczyć?",ale Warsztay twórczego pisania #1 też jest świetny ;*
    7. Fajnie będzie jak zaczniesz tu prowadzić coś w stylu pamiętnika
    8. Eee... Nwm jakie, ale mogłabym oglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, z 5 zgadzam się na 100%. Myślę, że co do wyglądu, to ostateczna wersja, ale może będą się pojawiały nowe możliwości ;-)

    OdpowiedzUsuń

  3. 1. Chętnie przeczytam
    2. Jasne, w osobnym komie zaraz napisze Ci pytania ;-)
    3. Dobry pomysł :-)
    4. Myśle, że jakiś wpis o Twoich marzeniach byłby ciekawy
    5. Mi wszystko pasuje, tylko właśnie te częste zmiany w stylu wszysko mi mieszają haha
    6. Oczwiście wpis o pomadce Golden Rose <3
    7. Coś takiego jak przy walentynkach, że jak będzie jakieś święto to zrobisz coś podobnego
    8. Jeśli masz na myśli coś konkretnego to sie nie wtrącam, ale stylówki na wiosnę były by idealne :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podasz swoje wszystkie social media? Jakie filmy preferujesz? (Komedie, horrory itp.) Gdybyś mogła przy narodzinach sama wybrać sobie imie to jakie byś wybrała? (Wiem, bez sensu xd) Twój ulubiony kolor? Masz ulubione emoji?

    OdpowiedzUsuń
  5. *Tak, napisz
    *Zrób :) Mam już nawet pytania:
    1. Jakie jest Twoje ulubione zwierze? 2. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić? 3. Kto jest Twoim ulubionym zagranicznym piosenkarzem/piosenkarką? 4. Co chciałabyś osiągnąć w życiu? 5. Wolisz zeszysy w kratke czy w linie? XD
    *Jasne, to dobry pomysł
    *Możesz dać jeszcze jakiś poradnik ;)
    *Z blogiem wszystko jest dobrze :D Nie mam żadnych zastrzeżeń <3
    *"Tajniki DIY" RLM ;*
    *Nwm, nie mam pomysłu :p
    *Tak, gdybyś coś fajnego nam pokazała byłoby świetnie

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że tak
    Jak najbardziej :) Więc... Co lubisz jeść najbardziej? Byłaś gdzieś za granicą? Jaka - Twoim zdaniem - jest idealna praca? Chciałabyś być sławna? :D Jakie są Twoje ulubione kwiaty? Piłka ręczna vs nożna? Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
    Co do blogów to nwm czy skorzystam, ale instagramy to dobry pomysł ;)
    Pomysły na wpisy? Nie jestem blogerką, ale jako czytelniczka powiem Ci, że ludzie czytający blogi itp chcą wiedzieć dużo o osobie prowadzącej go. Więc bardziej moją radą jest to, żebyś dodawała wpisy o sobie. (Q&A będą okej) A tak oprócz tego to dalej dodawaj takie, jak dodajesz - recenzje, wiersze i poradniki :)
    Moim zdaniem blog ma same plusy. Napewno jest przydatny, wszystko jest pisane dokładnie, a autorka wpisów robi duże postępy w fotografowaniu *.*
    Mam dwa ulubione wpisy: "Top 5" i "Pomadka Golden Rose" ^^
    Serie: Co miesiąc - "Najlepsza książka/film/piosenka miesiąca", Może być też ten pamiętnik ;) A co jakiś czas mogłabyś wyrzucać "Haul zakupowy"! :D
    Ja chętnie bym zobaczyła :v

    Mam nadzieje, że pomogłam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Tak 2.Jasne, że taak!- Co lubisz robić gdy jesteś sama w domu? Byłaś kiedyś za granicą? (Jak tak, to gdzie?) Ile godzin śpisz? XD Masz musical.ly? W jakim sklepie najczęściej kupujesz ubrania? (Typu sinsay itp.) Jaka jest twoja ulubiona firma (adidas, puma, nike...) Twoja ulubiona firma z kosmetykami to...? Jaki jest twój styl? Bardziej sportowy/elegancki ? Bardzo jestem tego ciekawa :-) 3.No pewka 4.Jakieś Twoje opowiadanie, bo wiersze są cudowne 5.Czasami dłuższy czas nic nie dodajesz, a potem wrzucasz 5 wpisów na raz... Ale oprócz tego wszystko jest ok 6.Chyba recenzja pomadki GR ;-) 7.Hmm... na serie nie mam pomysłu 8. A chętnie ^,^

    OdpowiedzUsuń
  8. -Yes
    -No raczej, że tak
    PYTANIA: Masz jakieś plany na wakacje? Co najbardziej lubisz pić? Jakie są Twoje ulubione słodycze? Jaki masz kolor oczu i włosów? Ile masz cm wzrostu? Masz krasza? Czemu akurat "Ogród Życia"??
    -Tak, to mega pomysł
    -Pomysłu brak
    -Wszystko jest dobrze
    -Testowanie pomadek i "Jak sie uczyć, żeby sie nauczyć?"
    -Nie bardzo
    -Nie wiem jakia miałaby to być stylizacja, ale tak

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tylko pytania:
    Czego nie lubisz w innych ludziach? Jaka jest twoja szczęśliwa liczba? Jak w skali od 0 do 10 sama oceniasz siebie (osobno z wyglądu i osobno z charakteru) Lubisz cynamon? Wolisz solony czy karmelowy popcorn? Oglądasz zagranicznego youtube'a? Jaki jest twój ulubiony smak lodów? Jak możesz opisać siebie w 3 słowach? I na koniec najważniejsze: Jaka piosenka One Direction Ci sie podoba? xD Licze, że mi odpowiesz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Q&A:
    Kogo sławnego spodkałaś? Wolisz śpiewać czy tańczyć? Jaki jest twój ulubiony cytat? Preferujesz blądynów/brunetów? Co Cie łatwo denerwuje? Jakie jest Twoje ulubione miasto w Polsce? Jakie jest twoje ulubione miasto za granicą? Góry czy morze? Mirinda czy Sprite? Adidas czy Nike? Czarny czy biały? Justin Bieber vs Ariana Grande? Masz ulubione święto albo datę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze, że można dawać tylko pytanaia więc... XD
    O czym zazwyczaj myślisz przed zaśnięciem? (Jeśli to robisz) Jaki był Twój wczorajszy dzień? Prowadzisz pamiętnik? Oglądałaś Minionki? Chciałabyś mieć w przyszłości prawo jazdy? Kto jest twoją inspiracją - tak w życiu? Lubisz żelki? Dziękuje, to na tyle xd ;*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)