piątek, 10 marca 2017

Q&A

    Cześć!
    Tu Oliwia i w dzisiejszym wpisie zapraszm Was do Q&A! Jedna z czytelniczek napisała mi tak:
"Nie jestem blogerką, ale jako czytelniczka powiem Ci, że ludzie czytający blogi itp chcą wiedzieć dużo o osobie prowadzącej go. Więc bardziej moją radą jest to, żebyś dodawała wpisy o sobie. (Q&A będą okej)" To dało mi sporo do myślenia😉 Macie pomysły na seri wpisów "o mnie" (typu Q&A)?


  1. Kto jest Twoim największym idolem? Alvaro Soler💖
  2. Co zachęciło Cie do pisania bloga? To bardzo ciekawe pytanie... Zainspirowały mnie moje ulubione Youtuberki, szczególnie Red Lipstick Monster. Chciałam robić to co ona i dzielić się moimi pasjami ze światem
  3. Podasz swoje wszystkie social media? Mam wrażenie, że wszystkie podałam, ale skoro są wątpliwości, to podam jeszcze raz:
  4. Instagram: ojko04
  5. Snapchat: ojkoxd04
  6. Facebook: Ogród Życia
  7. Strona na Facebook: Ogród Życia blogspot
  8. Zblogowani: Ogród Życia
  9. Jeśli chcecie, założę Aska😉
  10. Jakie filmy preferujesz? Komedie, przygodowe
  11. Gdybyś mogła przy narodzinach sama wybrać sobie imie to jakie byś wybrała? Ciekawe pytanie... Szczerze mówiąc nie wiem... Podoba mi się moje imię!
  12. Twój ulubiony kolor? Niebieski, morski, lazurowy, turkusowy...
  13. Masz ulubione emoji? 😂😇😛🙈🐵🐒🙉🙊
  14. Jakie jest Twoje ulubione zwierze? Domowe: świnka morska Dzikie: delfin, foka, żyrafa, słoń
  15. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić? Kolumbia, Hiszpania, Malta
  16. Kto jest Twoim ulubionym zagranicznym piosenkarzem/piosenkarką? Alvaro Soler
  17. Wolisz zeszysy w kratke czy w linie? W kratkę
  18. Co lubisz jeść najbardziej? Naleśniki, rosół
  19.  Byłaś gdzieś za granicą? Tak, w Niemczech, kilka razy
  20.  Jaka - Twoim zdaniem - jest idealna praca? Idealna praca, to taka, którą lubisz. Ważne jest to, aby zarabiać na pasji
  21. Chciałabyś być sławna? Tak, oczywiście, chcę aby blog był bardzo popularny 💗
  22. Jakie są Twoje ulubione kwiaty? Goździki
  23. Piłka ręczna vs nożna? Ręczna
  24. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole? Przyroda, język polski
  25. Co lubisz robić gdy jesteś sama w domu? Pisać na blogu, malować się, czasem czytać, śpiewać
  26.  Masz musical.ly? Nie
  27. W jakim sklepie najczęściej kupujesz ubrania? Sinsay, C&A, H&M
  28. Jaka jest twoja ulubiona firma (adidas, puma, nike...) Nike
  29. Twoja ulubiona firma z kosmetykami to...? Golden Rose, chciałabym przetestować kosmetyki Kylie Jenner, Too Faced i Urban Decay
  30. Jaki jest twój styl? Bardziej sportowy/elegancki? Dziewczęcy, bardziej elegancki
  31. Masz jakieś plany na wakacje? Niemcy i Krasnobród
  32. Co najbardziej lubisz pić? Soki, świeżo wyciskane, wodę z pomarańczą/cytryną
  33. Jakie są Twoje ulubione słodycze? "Kinder", "Oreo" w białej czekoladzie i białą czekoladę
  34. Jaki masz kolor oczu i włosów? Włosy brązowe, latem jaśniejsze, czasem robią mi się blond pasemka, zimą prawie czarne, oczy niebieskie
  35. Ile masz cm wzrostu? Około 160
  36. Masz krasza? Może...😂
  37. Czemu akurat "Ogród Życia" Ogród, to trochę tajemnica... Miałam na myśli, że droga, to ogród. Chcę pisać o życiu, ale w sumie... Nazwa była dość przypadkowa😂
  38. Czego nie lubisz w innych ludziach? Każdy jest inny. Nie lubię jak ktoś jest fałszywy, gdy ktoś bardzo dużo przeklina
  39.  Jaka jest twoja szczęśliwa liczba? Nie mam takiej
  40. Jak w skali od 0 do 10 sama oceniasz siebie (osobno z wyglądu i osobno z charakteru) Powinniśmy lubić siebie i zaakceptować swój wygląd i charakter. Wygląd 9,5 Charakter 9
  41. Lubisz cynamon? Tak
  42. Wolisz solony czy karmelowy popcorn? Karmelowy
  43. Oglądasz zagranicznego youtube'a? Rzadko
  44. Jaki jest twój ulubiony smak lodów? Słodki, coś z czekoladą, o smaku  jakiegoś batonika
  45. Jak możesz opisać siebie w 3 słowach? inteligentna, ładna, życzliwa (i skromna😂)
  46. Jaka piosenka One Direction Ci sie podoba? Nie słucham tego zespołu
  47.  Co jest Twoim wymarzonym prezentem? Torebka Michael Kors, mała, w kolorze Dove
  48.  Jak często oglądasz TV? Rzadko
  49. Jaki masz telefon? Huawei P9 Lite
  50. Do jakiej klasy chodzisz? 6
  51. Jaki jest tytuł Twojej ulubionej książki? "Pojedynek" Andrzej Maleszka
  52. Jakie jest najlepsze męskie imię? Bartek
  53. Będziesz chciała mieć kiedyś dzieci? Myślę, że tak
  54. Wolisz Harry'ego Stylesa czy Niall'a Horana?  Niall'a
  55. Włochy VS Francja? Włochy
  56. Moja ulubiona zupa? Rosół
  57. Śpisz z misiem? Tak😂😅🐻
  58. Masz rodzeństwo? Nie
  59.  Jaka cecha u chłopaków jest najważniejsza? Każdy jest inny i ma w sobie co innego, ale na 100% musi mieć poczucie humoru
  60. Oglądałaś Harry'ego Pottera, która część jest najlepsza? Oglądałam chyba 4 część
  61. "Treat You Better", czy "Mercy"? "Treat You Better"
  62. Jesteś wegetarianką? Nie 
  63. W ilu językach umiesz mówić? Tak naprawdę, to w jednym, ale w angielskim też daję radę
  64. Twoje ulubione angielskie słowo? Może butterfly
  65.  Co byś zrobiła, gdybyś szła sobie ulicą z przyjaciółką i nagle podbiegłby do Ciebie jakiś chłopak i Cię przytulił? Jakbym go znała, to raczej bym przytuliła i zapytała co jest, a jak nie, to nie wiem, łatwo mówić, ale raczej bym uciekła😂
  66.  Lubisz jednorożce? Tak
  67. Co będziesz robiła po podstawówce? Planuję iść do liceum
  68. Wolisz tablety, czy laptopy? Laptopy
  69. Jakie masz na sobie teraz ubrania? Dżinsy, bluzkę szarą, z długim rękawkiem i serduszkiem i biały kardigan.
  70. Jak miała na imię Twoja pierwsza miłość? Jeśli można nazwać to miłością, to Kuba (Jakub)
  71. Interesujesz się polityką? Średnio
  72. Wiesz kto to Marcus&Martinus? Nie
  73. Śmieszą Cię kawały o blondynach? Zależy, czy są śmieszne
  74. O czym zazwyczaj myślisz przed zaśnięciem? (Jeśli to robisz) O blogu, o tym dniu
  75.  Jaki był Twój wczorajszy dzień? Byłam w szkole, potem na treningu (unihokej)... Nic szczególnego się nie wydarzyło
  76.  Prowadzisz pamiętnik? Tak, ale nie jestem w tym systematyczna
  77.  Oglądałaś Minionki? Tak, są świetne!
  78. Chciałabyś mieć w przyszłości prawo jazdy? Tak
  79.  Kto jest Twoją inspiracją - tak w życiu? blogerka Melodylaniella. Red Lipstick Monster.
  80. Moja ulubiona pora roku? Lato
  81. Spodnie VS spódniczki? Spodnie
  82. Moje hobby? Blog, unihokej, makijaż
  83. Pytanie od Kiki zwariowana, sprytna, ma poczucie humoru
  84. Lubisz żelki? Tak
  85. Kogo sławnego spodkałaś? Cleo, Olciiak, Naruciiaka, Blowka
  86. Wolisz śpiewać czy tańczyć? Tańczyć
  87. Preferujesz blondynów/brunetów? Nie patrzę na kolor włosów. Brunet, czy blondyn każdy może być ładny😂
  88. Co Cie łatwo denerwuje? Jak ktoś mówi, że jest moim przyjacielem, a potem mnie wyzywa
  89.  Jakie jest Twoje ulubione miasto w Polsce? Trudno powiedzieć, może Ustka, Bydgoszcz? Jakie jest twoje ulubione miasto za granicą? Hamburg 
  90. Góry czy morze? Morze
  91. Mirinda czy Sprite? Ani to, ani to
  92. Adidas czy Nike? Nike 
  93.  Czarny czy biały? Biały 
  94. Justin Bieber vs Ariana Grande? Szczerze, to nikt, ale jak już to Justin
  95. Masz ulubione święto albo datę? Boże Narodzenie
  96.  
    Dzięuję Wam za to, że zadawaliście pytania! Piszcie jak Wam podobało się Q&A? Dajcie znać czy chcecie kolejne!
    Oliwia

2 komentarze:

  1. 1. Świetne Q&A
    2. Czytając odpowiedzi do moich pytań w mojej głowie słyszałam: "Boże Oliwia, kocham Cie" xD <3
    3. Wydawało mi się, że pytań było więcej ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz robić częściej te Q&A! ^^

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)