niedziela, 23 kwietnia 2017

Booklista

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z moją booklistą, czyli książkami, które chcę przeczytać w najbliższym czasie. Wśród nich znajdują się:



"Hygge" jako numer 1 ;)
" Był sobie pies" - Ci którzy znają mnie od jakiegoś czasu wiedzą, że byłam w kinie na filmie ;)
Cała trylogia "Silver"
Seria "Girl online", napisana przez "koleżankę po fachu", czyli Zoellę, którą pewnie kojarzycie, jeśli nie to zapraszam klik
"Piąta fala", też byłam w kinie, zanim zaczęłam blogować ;)
"Chata"
"Niebezpieczne kłamstwa"
"November 9"

Czy Waszym zdaniem warto? Jakie książki młodzieżowe polecacie? Może czytaliście którąś z wymienionych pozycji i nie przypadła Wam do gustu? Chętnie poznam Waszą opinię?
 Ostatnio myślałam nad "Rywalkami", ale mi przeszło... Myślicie, że słusznie? :D
Miłego dnia!
Oliwia :)







25 komentarzy:

  1. Parę fajnych lektur do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  2. "Hygge" bije rekordy popularności, może się za nią zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Hygge" wzięłabym, ale nie z powodu popularności. Bardziej jako konfrontację do moich poglądów na temat tego całego zamieszania wokół mitologii duńskiego szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawie to ujęłaś! Ja bardziej, aby poznać szczegóły tego "Hygge" i jaką "metodę" mają Duńczycy na szczęście. Oczywiście trzeba się cieszyć i nie potrzebne są do tego książki, ale może być to ciekawa i pouczająca pozycja!

      Usuń
  4. Ja planuję przeczytać Chatę :) Jeśli już to zrobisz przede mną to napisz, czy warto!

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze! osobiscie nie przepadam za czytaniem ksiażek ale te co umiesilas tutaj u siebie ciekawie wygladaja a najbardziej przykula ma uwage PIATA FALA OSTATNIA GWIAZDA :))) jesli ja czytalas poprosilabym o krotka recenzje! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale jak tylko przeczytam, to recenzja na pewno się pojawi!

      Usuń
  6. Nie czytałam żadnej z nich. W moje ręce trafiają różne książki, ale wychodzi jakoś tak, że zwykle nie są to nowości :) Mam ochotę na Piątą Falę. Co prawda mówią, aby nie oceniać książki po okładce, ale mnie właśnie ona przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hygge, juz tak duzo slyszalam o tej pozycji ze musze w koncu ja kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z powyższej listy zastanawiam się nad "Hygge", choć filozofię szczęścia wyznaję od zawsze, więc to raczej z ciekawości nad fenomenem książki ;) Intryguje mnie też "Chata", chyba się za nią rozejrzę. Poza tym, nie jestem na bieżąco z młodzieżówkami, ale z tego gatunku zawsze i wszędzie polecam "Igrzyska Śmierci".
    /Pozdrawiam,
    Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam "November 9" i mogę polecić. Jeśli zaś chodzi o "Rywalki", to jest to całkiem sympatyczna, lekka książka. Nic ambitnego, ale wciąga. Nie polecam natomiast kontynuacji losów bohaterów, dziejącej się po iluś tam latach.
    Pabottyro_books

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś dobre książki. :) Chata i Piąta Fala też są na mojej liście. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. "Był sobie pies" jest w empiku teraz przeceniona jak coś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio czytałam Hygge (obie części) i ja jestem zachwycona. Wiem, że nie każdemu się podoba jednak na mnie zrobiła wielkie wrażenie. Tak jak Ty chciałabym jeszcze przeczytać ,, Był sobie Pies". Jak wyjdzie- zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam żadnej z tych pozycji, mnie fascynuje skandynawska oraz islandzka twórczość ich kryminały są niezastąpione.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie.. Zostaje na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Na był sobie pies byław w kinie razem z Tobą :D Wiesz jak u mnie wygląda z czytaniem książek, ale dużo moich przyjaciółek i koleżanek mówi, że Girl Online to ich ulubiona książka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam piątą falę i chatę. Obie totalnie różne - ale mi osobiście przypadły do gustu :) Więc polecam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe propozycje, warto je sprawdzić

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)