sobota, 22 kwietnia 2017

"Uratuj mnie" - Anna Bellon

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki Anny Bellon - "Uratuj mnie". Na platformie Wattpad, powieść pisarki podbiła serca ponad miliona ludzi. Od 28 września 2016 roku, pierwsza część znajduje się w księgarniach. Następna część zostanie wydana w lipcu tego roku.


Kolejność czytania serii The Last Regret:
  • "Uratuj mnie"
  • "Kochaj mnie" (one shot)
  • "Nie zapomnij mnie"
  • "Zaufaj mi"
  • "Bądź przy mnie"
  • "Pocałuj mnie" (one shot)
  • "...od Twoich ciemniejszych dni" (one shot)
  • "Z popiołów" (spin-off) 

Książka została polecona mi przez jedną z przyjaciółek. Mamy różne gusta książkowe, ale tym razem trafiła w dziesiątkę!

O CZYM?

Maia jest zrozpaczona po śmierci swojego starszego brata - Micacha, który zmarł w wypadku samochodowym na moście Wolności. Zamyka się w sobie i stawia barierę. Nie pozwala ludziom zbliżać się do siebie w strachu przed kolejną stratą.

Wtedy w życiu dziewczyny pojawia się Kyler Seymour - przystojny, wysoki i umięśniony posiadacz najbardziej niebieskich oczu, które Maia Hamilton w życiu widziała.
Chłopak nie znał historii siostry Micacha i zaczął nieostrożnie przebijać się przez postawioną przez nią barierę.

Czy Kyler podoła temu zadaniu?
Czy Maia dopuści do siebie nowego ucznia szkoły?
Czy przyjaciołom uda się namówić dziewczynę, aby została wokalem zespołu The Last Regret?
O tym dowiecie się po przeczytaniu książki - papierowej, lub na Wattpadzie.

"Mówi się, że jeśli się kogoś kocha, powinno się puścić wolno. Ale nie zawsze tak jest. Casem naszym największym błędem jest pozwolić komuś odejść"

Moja opinia

Książkę łatwo się czyta, co jest niezwykłym plusem. Czytałam ją dość szybko. Jest ciekawa przez cały czas, ale prawdziwa akcja zaczyna się w połowie książki. Myślę, że po jej przeczyaniu będziecie miały/mieli sporo refleksji. Pani Anna Bellon wymyśliła wspaniałych bohatrów - byłam zawiedziona, gdy dowiedziałam się, że druga część będzie opowiadała o historii Olliego :/ Jednak zaczęłam czytać na Wattpadzie i zaczyna się ciekawie ;) Zakończenie książki jest bardzo zaskakujące, podobnie jak cała akcja! Przeżywałam razem z bohaterami te dobre i złe chwile. Trochę się znimi "zaprzyjaźniłam". Minusem książki jest postać Mada, a właściwie to, jak go nazywano. Mad, Maddox i Charlie. Myślałam, że chodzi o dwie różne osoby. Trochę przeszkadzały mi momenty, kiedy Maia zbyt użalała się nad sobą, ale nie było to dużym minusem.

Moja ocena?

 9,5/10


Kupicie ją w Empiku i dobrych księgarniach. Polecam Wam czytam.pl z powodu dobrej ceny.









Czytaliście tę książkę? Podobała Wam się? Jaka jest Wasza opinia? Zachęcam Was do klikania niebieskiego guziczka z napisem "obserwuj", aby powiększyć grono czytelników :) Każdy komentarz jest mile widziany :)
Recenzja "Maybe Someday" pojawi się w przyszłym miesiącu :)

Miłego dnia!
Oliwia

55 komentarzy:

  1. Książkę czytałam jeszcze na Wattpadzie i pamiętam, że bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam. Dość dobrze napisana. taka fajna młodzieżówka.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozycja w sam raz dla mojej nastoletniej sąsiadki. Podeślę jej linka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam. Niezła książka, ale nie doskonała. Autorka ma w sobie potencjał, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jest doskonała, ale mnie bardzo urzekła. O tak, Pani Bellon ma potencjał! Niedługo recenzja kolejnych książek między innymi drugiej z tej serii

      Usuń
  5. ja jeszcze nie czytałam, ale może kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, tym bardziej, że możesz ją przeczytać na Wattpadzie bez żadnych kosztów

      Usuń
  6. Nie czytałam i nie prędko ją przeczytam, nie w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, nie każdy lubi wszytko, a jakiego typu książki lubisz?

      Usuń
    2. Podróżnicze,opowiadające o miejscu, przygodach i na pewno nie o historiach miłosnych :)

      Usuń
    3. Też lubię podróżnicze i książki akcji, więc za jakiś czas coś się pojawi ;-)

      Usuń
  7. Zachęcam do sięgnięcia po książkę, albo zajrzenia na Wattpada :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam, ale zapowiada się ciekawie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka wydaje się bardzo ciekawa. Mam konto na Wattpad i często znajduję dużo ciekawych opowieści :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam i pierwszy raz słyszę o tej autorce ale chętnie po nią sięgnę w wolnej chwili, bardzo fajna recenzja.
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam chętkę na ową pozycję;) w wolnej czasie na pewno czytnę;) dużo pisarzy zaczyna od wattpadu:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowo, oczywiście, że wpadnę ;-)

      Usuń
  12. Nie czytalam tej ksiazki ale widzialam juz dwie lub wiecej recenzji na blogach i jestem jej strasznie ciekawa! Wyglada zachęcająco, buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka niestety nie jest w moim guście, jednakże recenzja jest fajnie napisana :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie, nie, nie.
    Dla mnie jest do gniot jakich mało. Nie sądziłam, że w ogole są pozytywne opinie o tej książce.
    Mnie się bardzo nie podobała, poczynając od stylu, po bohaterów. Moim zdaniem ta książka nie ma najmniejszego sensu.

    czytu-czytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem była świetna, książka jest dedykowana głównie nastolatkom, myślę, że w wieku dojrzewania. Może nie jest pozytywna, ale każdy może mieć swoje zdanie. Dziękuję za komentarz i szanuję Twoją opinię :-)

      Usuń
  15. hmmmm....brzmi jak ksiazka idealna dla mnie :) musze sie wybrac do ksiegarni, mam nadzieje ze nie bede zalowac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam sporo negatywnych słów o tej pozycji, ale nie zgadzam się z nimi :)

      Usuń
  16. Właśnie miałam zamiar kupić "Maybe Someday", bo od przyjaciółki slsłyszałam, że jest cudowna, nie mogę się doczekać twojej opinii na jej temat 👌
    Pozdrawiam http://mzelkowa.blogspot.com/2017/04/haul-zakupowy-rossmann-49-55.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak tylko przeczytam, to dodam recenzję... Teraz lektura... haha

      Usuń
  17. Brzmi to trochę jak coś w stylu Zmierzchu...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam i ciągle jeszcze waham się czy chcę ;) Ostatnio pochłania mnie zupełnie inny typ książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba już za stary jestem na takie powieści ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie lekkie powieści ;) Chętnie przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytałam, aczkolwiek nie wiem czy by mi podpasowala. Chociaż wydaje się być dość lekka to może nawet by się spoko czytało...

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba jestem za stara na taka ksiazke aczkolwiek czasami lubie poczytac cos co latwa sie przyswaja dla zabicia czasu czy tez odmozdzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna młodzieżowa książka na jeden wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam jeszcze za czasów Wattpada, a teraz mam swój własny egzemplarz na półce. Polecam na leniwe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super spis książek :d az wstyd sie przyznacnie, ze o kilku nawet nie slyszalem :)
    #dominik

    OdpowiedzUsuń
  26. Po opisie brzmi, jak przyjemne czytadło :) Ciekawe, że twórcy z Wattpada wydają swoje książki, fajnie, że ktoś ich zauważa! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmmm raczej nie moje klimaty, chociaż Twoja wysoka ocena trochę mnie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O, to lektura nie dla mnie zupełnie :) Ale na pewno wiele osób sięgnie po nią po Twojej recenzji. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię od czasu do czasu sięgnąć po powieści młodzieżowe, więc zapewne się skuszę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tej książki a 9,5/10 to bardzo wysoka nota. Zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  31. To zdecydowanie najlepszy post na Twoim blogu! Czytałam tę książkę i jest genialna, zgadzam się z opisem! A zdjęcia skradły moje serce:* Będę tu zaglądała, powodzenia! Piszesz świetne posty Oliwia, super blogerka, życzę, abyś była sławna jak Maffashion!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Znana jak maff, którą uwielbiam... marzenie! Chociaż wiem, że marzenia się spełniają :)

      Usuń
  32. Czytałam niedługo po premierze i rzeczywiście jest całkiem dobra, ale nie aż tak, żebym wpadła w zachwyt. Jestem jednak ciekawa dalszego ciągu, lubię takie historie i kibicuję młodej autorce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W pełni rozumiem zachwyt nad tego typu książką. Moja lista książek do przeczytania nie ma jednak końca, moja doba ma ograniczenia, czasem muszę więc dokonywać wyborów. Co za tym idzie podaruję sobie ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, szkoda... A jakie książki masz na swojej liście? Chętnie się zainspiruje :) Ah, my książkoholicy mamy takie problemy :D

      Usuń
  34. Nie jest to tematyka, która mnie pociąga, także raczej odpuszczę.
    A Ty zamierzasz przeczytać całą serię?:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapowiada się ciekawie, ale nie wiem czy wytrwałabym żeby przeczytać całą serię :D

    OdpowiedzUsuń
  36. "Uratuj mnie" mam już jakiś czas na celowniku, ale kiedy dokładnie przyjdzie na nią kolej stwierdzić mi ciężko.
    Za to "Maybe Someday" jest cudowna, uwielbiam ją. Historia głuchoniemego artysty - jak dla mnie bomba! I te piosenki, mega!
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)