piątek, 14 kwietnia 2017

Ostatni ulubieńcy i top 5

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami.
Nie są to ostatni ulubieńcy, tylko ulubieńcy ostatnich czasów :)
Przejdźmy do konkretów ;)




Piosenki
1. "Bronię się" Sarsa
2."Animal" Alvaro Soler
3."Sheap of you" Ed Sheeran
4. "Treat you better" Shawn Mendes
5.Tylko raz" Sylwia Przybysz

Książki

"Uratuj mnie", Anna Bellon (recenzja niebawem) i... to tyle! Moim dzisiejszym ulubieńcem jest magazyn "Hot Moda", edycja kwietniowa. Na okładce jest jedna z moich ulubionych youtuberek, littlemooonster96. Sesja jest naprawdę piękna i wiosenna, wywiad bardzo ciekawy, a ulubione kosmetyki Angeliki Muchy, ciekawą formą na przybliżenie postaci w magazynie modowym. Zainspirował mnie również makijaż blogerki Lucy.

 

Filmy

Ostatnio oglądałam w kinie dwa filmy - "Był sobie pies" i "Piękna i bestia".

 Dajcie znać, czy chcecie recenzję! Każdy z tych filmów był wzruszający, jednak najbardziej urzekła mnie opowieść o psie :)

Kosmetyki 

Jest ich dość mało. Zaliczę do nich mój ulubiony płyn micelarny i kremy do rąk firmy Vianek. Lubię też tonik Sylveco   

 

I inne...

Piękne widoki, unihokej i moja najlepsza koleżanka, iminia nie zdradzę  :) 

Zaprzaszm Was do obejrzenia zdjęć!

 Miłego Dnia!

Oliwia











 

 

 






2 komentarze:

  1. Świetny wpis i cudne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia 💕 Był sobie pies- uwielbiam ten film 🌈😂

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)