środa, 12 kwietnia 2017

Wywiad z Melodylaniellą

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z niespodzianką, jaką jest wywyiad z przesympatyczną Anitą z bloga Melodylaniella.  
Jej twórczość skupia się na tematyce lifestyle'owej.
Pisze o modzie, kosmetykach, książkach, filmach i jedzeniu, jednak nie ogranicza się do podanych tematów!

 
Postanowiłam przeprowadzić wywiad z Anitą,
ponieważ jest moją ulubioną blogerką i z chęcią się na to zgodziła.
Poniżej możecie zobaczyć jak wygląda Melodylaniella, a zdjęcia pochodzą z jej bloga
Znalezione obrazy dla zapytania melodylaniella

Znalezione obrazy dla zapytania melodylaniella
Znalezione obrazy dla zapytania melodylaniella   
 Zapraszam do czytania!
  
Co sądzisz o kabaretkach? Masz jakieś w swojej garderobie?
Kilka lat temu bardzo je lubiłam, niestety obecnie zdjęcia w nich zalały cały Instagram. Kabaretki stały się hitem i podobno każdy kto je ma jest modny. Na przekór zostawiłam je zatem na dnie szuflady. Nie lubię wtapiać się w ślepo podążający za modą tłum.


      Co skłoniło Cię do rozpoczęcia przygody z blogowaniem? Miałaś jakieś obawy?
Założyłam bloga ze względu na brak zajęcia poza obowiązkami na uczelni. Pomysł tak naprawdę podsunął mi mój chłopak, a jako że uwielbiam pisać i fotografować – blog był idealnym połączeniem obu tych pasji.

     Jakie są zalety i wady blogowania?
Zaletą jest zdecydowanie możliwość rozwoju, robienia tego co się kocha i udoskonalanie swoich umiejętności. Wadą dla niektórych może być systematyczność – jeśli chce się pisać bloga na poważnie – brak przerw i dotrzymywanie terminów są najważniejsze!

    Jak nazywa się Twoja ulubiona blogerka i dlaczego?
Moją ulubioną blogerką, a zarazem vlogerką jest Zoella. Uwielbiam jej styl, przepiękne zdjęcia, a także humor i pozytywne nastawienie do życia. Sądzę, że nadajemy na podobnych falach i mogłybyśmy się zaprzyjaźnić. Uprzedzę od razu również wszelkie pytania – mój nick Melodylaniella nie został zainspirowany Zoellą. Mimo, że także kończy się na wdzięczne „ella” powstał dużo wcześniej przed moim zetknięciem się z twórczością Zoe.

     Co Cię skłania do zaobserwowania bloga, a co sprawia, że z niego wychodzisz i nie chcesz mieć z nim do czynienia?
Dużą uwagę zwracam na estetykę bloga, dobrej jakości zdjęcia, a także styl w jakim jest napisany. Przede wszystkim jednak musi obejmować interesujące mnie tematy. Nawet najpiękniejszy blog dotyczący dziedziny, która kompletnie mnie nie interesuje raczej nie będzie w stanie skłonić mnie do zaobserwowania. Nigdy nie podchodzę jednak do blogów w kategorii „tu jest brzydko” - jeśli widzę, że ktoś pisze z pasją i robi to co kocha, a nie koniecznie ma idealny szablon czy zdjęcia w największej rozdzielczości to i tak szanuję pracę jaką w to wszystko wkłada.

     Do czego przywiązujesz większą wagę: do zdjęć, czy do tekstu?
Dla mnie blog to jedność – zarówno zdjęcia jak i tekst powinny być na wysokim poziomie. Wiem jednak, że nie każdego stać na najlepszy sprzęt fotograficzny i liczy się pasja oraz serce włożone w publikowane wpisy.

      Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie wpisu i ile czasu poświęcasz na zrobienie zdjęć?
Przygotowanie jednego postu wraz z sesją fotograficzną zajmuje mi około kilku godzin. Najczęściej pracę nad postem dzielę na poszczególne etapy, które wykonuję w ciągu kilku dni. Czas na zdjęcia zazwyczaj znajduję wieczorami lub w weekendy – wtedy też kompletnie oddaję się temu zajęciu i przygotowuję zdjęcia do kilku wpisów.

     Czy jesteś zadowolona ze swojego pierwszego posta na blogu? Czego on dotyczył?
Pierwszy wpis na blogu był wpisem kulinarnym i dotyczył robienia kanapek w kształcie misiów z nutellą i bananem. Lubię go i na pewno nigdy nie powiem, że się go wstydzę. Gdyby ktoś wcześniej powiedział mi co osiągnę dzięki blogowaniu – pewnie dużo wcześniej zdecydowałabym się ujawnić światu ten jakże skomplikowany przepis! :D
       Jakich rad mogłabyś udzielić początkującym blogerekom?
Najlepszą radą dla każdego początkującego blogera będzie pozostanie sobą – piszcie tylko o tym co Was interesuje i róbcie tylko to co sprawia Wam przyjemność. Nic na siłę.

    Czy masz marzenie związane z blogiem? Jeśli tak, to jakie?
Fajnie byłoby znaleźć się na liście najbardziej wpływowych blogerów :)

        Z jaką firmą marzy Ci się współpracować?
Nigdy nie rozmyślałam nad tym tematem i chyba nie posiadam takiej wymarzonej… Cieszę się, że już miałam okazję nawiązać współpracę z wieloma świetnymi firmami, a przez to poznać wiele ciekawych osób. Każda współpraca mnie czegoś uczy i z każdej staram się czerpać wiele radości. Lubię wyzwania!

     Jaki jest Twój ulubiony trend?
Nie jestem fanką trendów – mam swój styl i staram się kreować go na własny sposób. Nie wiem nawet co obecnie uznaje się za trend, a co już przestało nim być. Lubię jednak kolorowe włosy i wianki z kwiatów – jeśli to ciągle jest trendem, możemy traktować te dwie rzeczy jako odpowiedź :)

       Czy masz trend, którego nie lubisz?
Jak wyżej - nie śledzę trendów ale ostatnio na Instagramie spotykam się z balerinami, które mają klamry, wstążki i sznurowania w jednym – zdecydowanie nie moja bajka!

       Jaka jest Twoja ulubiona książka? Czy dobrze myślę, że jej głównym bohaterem jest Sherlock Holmes?
Jestem psychofanką Sherlocka nie mogę jednak powiedzieć, że to właśnie ta książka jest moją ulubioną bo…. nie przeczytałam ani jednej! Oszalałam na punkcie serialu BBC opartym na przygodach Holmes’a, dzięki czemu w mojej biblioteczce pojawiły się książki Doyle’a – w wolnej chwili będę zatem nadrabiała braki. Ulubioną książką mogę natomiast nazwać sagę o Harrym Potterze – te książki to całe moje dzieciństwo!

       W jakiej dziedzinie poruszanej na Twoim blogu najwygodniej Ci się wypowiada?
Każdy temat, który podejmuję na moim blogu jest dla mnie swobodny miej więcej w takim samym stopniu. Piszę o tym co mnie interesuje, co lubię i co mnie inspiruje. Należę do osób, które dzielą się wiedzą, którą mają, a nie piszą o czymś tylko dlatego, że jest to modne lub piszą o tym inni.

     Z jakim wyprzedzeniem planujesz posty?
Na chwilę obecną mam zaplanowane wpisy do końca maja, a są już nawet pomysły na wpisy czerwcowe dlatego też najlepszą odpowiedzią będzie – z dużym :)

       Kto jest Twoią inspiracją?
Inspiracją są dla mnie wszyscy ludzie, którzy mnie otaczają. Nie ważne czy to muzyk, znana aktorka, inna blogerka czy dziewczyna spotkana na ulicy. Chłonę wszystko co mnie otacza, czytam inne blogi, stykam się z problemami i zainteresowaniami ludzi, analizuję i wyciągam wnioski, a potem piszę post, który sprawiłby, że sama chciałabym go przeczytać :)

       Masz ulubiony sklep odzieżowy?
Moimi ulubionymi sklepami odzieżowymi są second handy – to tam znajduję ciuchy od marek i projektantów, których lubię, a przy okazji nie rujnuję swojego budżetu.  Nie ograniczam się jednak tylko do tego typu sklepów. Często goszczę w sieciówkach tj. Sinsay czy H&M. Uwielbiam również sklepy internetowe – Zaful, SammyDress czy DressLily.

       Jakie jest Twoje największe osiągnięcie związane z blogiem?
Nie mam żadnej statuetki ani tytułu dla mnie jednak największym osiągnięciem są moi czytelnicy. Fajnie jest również dostawać zaproszenia na różne eventy związane z modą i urodą :) Moim dużym osiągnięciem jest również to, że moja recenzja pojawiła się na okładce książki "Doreen"

       O jakiej porze dnia wolisz robić zdjęcia? Rano, po południu, czy wieczorem?
Kiedyś zdecydowanie najbardziej lubiłam poranki ze względu na możliwość korzystania ze światła dziennego. Niestety ze względu na pracę, uczelnię czy inne obowiązki nie była to pora dnia, na którą zawsze mogłam sobie pozwolić. Od roku korzystam zatem z profesjonalnego oświetlenia, dzięki któremu wykonywanie zdjęć nawet późno w nocy jest łatwe i przyjemne :)

       Czy traktujesz bloga jako pracę?
Blog jest moją pasją, nad którą sporo się muszę napracować więc chyba można tak to ująć :)

       Ilu miałaś obserwatorów po pół roku blogowania?
Nie mam pojęcia! Nigdzie tego nie zapisywałam!

        Czy masz jakąś ikonę stylu? Jeśli tak, to kogo?
Jestem mieszanką różnych stylów. Jednego dnia możecie zobaczyć mnie w sukience boho, na zajutrz w glanach, a jeszcze dzień później w eleganckim kombinezonie. Ikonami stylu są zatem dla mnie chyba wszystkie dobrze ubrane według mnie kobiety :D

Jaki był Twój błąd związany z blogiem?
Prócz kilku literówek raczej nie popełniłam większego błędu i mam nadzieję, że tak już zostanie :)

       Czy znasz małe blogi, warte tego, aby pokazać je większej "publice"?
Znalazłby się i to nie jeden. Internet pełen jest osób z pasją, które tworzą swoje małe królestwa w blogosferze. Każdy blog, który tworzony jest z sercem zasługuje zatem na pokazanie go większej „publice”.

       Twój ulubiony kosmetyk z kolorówki?
Ostatnio zdecydowanie Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick.

Mam nadzieję, że wywiad Wam się spodobał. 
Zapraszam Was zaobserwowania mojej ulubionej blogerki 😃
Miłego dnia!
Oliwia

18 komentarzy:

  1. Intrygujący wywiad, podoba mi się podejście "Melodylanielii" do blogowania. Ciekawe, trafione w punkt pytania, czyta się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też "lubię" jej podejście do sprawy

      Usuń
  2. Świetny wywiad, super się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję! Miło było udzielić odpowiedzi na wszystkie te pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde super :) Świetnie się to czytało. Teraz napewno zaobserwuje też jej bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega plus za podejście do tego co robi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytuję blogow o ciuchach i kosmetykach ale koleżanka.wydaje sie bardzo mądra i miła, az chyba zajrzę na jej bloga. Gratuluję wywiadu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie ogranicza się tylko do ciuchów i kosmetyków. Ostatnio pojawił się u niej wpis ze sposobami na naukę języka angielskiego - polecam!

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy wywiad i interesujące podejście do życia :) Nie znałam tej blogerki, a teraz z pewnością będę do niej zaglądać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo że to nie moja bajka to z tego wywiadu można wyciągnąć wiele ciekawostek

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wywiad. Anita wydaje się bardzo miłą dziewczyną. Ze chęcią odwiedzę jej bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo inspirujący wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny wywiad, nie znałam wcześniej bloga Anity.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też polecam pomadki Golden Rose!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)