niedziela, 2 kwietnia 2017

Podkład Rimmel Fresher Skin 100

Cześć!
Ostatnio dostałam od firmy Rimmel podkład Fresher Skin w odcieniu 100 i gąbeczkę do makijażu. Podkład jest w najjaśniejszym odcieniu, ale i tak dość ciemny, więc lepiej będzie sprawdzał się latem, ale... Czy będzie się sprawdzał?



Słyszałam wiele opinii. Jedni mówili, że jest świetny, jedni mówili, że jest średniej jakości, jedni dali produktowi miano beznadziejnego...

Ja zgadzam się z tą trzecią grupą. Dlaczego?

Podkład jest mało wydajny, ponieważ potrzebuję go dużo, aby pokryć całą twarz. Do tego ma mało praktyczne
opakowanie - słoiczek.

Robi na skórze czarne plamy, co wygląda bardzo źle. Mimo że jest słabo kryjący, to daje efekt maski.

Uczucie po jego nałożeniu?
"Zmyj to i nigdy więcej tego nie nakładaj", ale mimo wszystko, dałam mu jeszcze jedną szansę. Niestety i tym razem się zawiodłam, więc nawet nie sprawdzałam trwałości.

Podsumowując: Jak na podkład za około
40 zł, spodziewałam się czegoś więcej.
Do kupienia w Rossmannie 
Zawiera SPF 15

Gąbeczka

Produkt nakładałam gąbeczką. Po zmoczeniu jest dość miła w dotyku, ale niestety "odbija się" od twarzy. Jest ścięta tak, że precyzyjnie trafia w zakamarki skóry. W przeciwieństwie do podkładu, jest dobra.
Miałyście już produkty marki Rimmel? Szczerze mówiąc podkład zniechęcił mnie do kupowania kosmetyków tej firmy. Jaka jest Wasza opinia na temat tego produktu?
Oliwia



30 komentarzy:

  1. Nie sprawdzałam tego podkładu, ale po tym co powiedziałaś już raczej napewno tego nie zrobie. Ciesz sie, bo liczę się z Twoją opinią haha <3 A tak w ogóle to piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widuję od pewnego czasu ten podkład na blogach, ale w ogóle mnie nie kusi. Kolejny raz widzę, że słusznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób chwaliło ten podkład, ponieważ Rimell organizował konkurs na Polaroida :D

      Usuń
  3. Myślała, że to lepsza firma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj miałam ten podkład i całkowicie się z tobą zgadzam. Strata pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobrze, że "wygrałam" go, a nie kupiłam, jak na jego "jakość" jest drogi

      Usuń
  5. O dziekuje za opinie, mialam go na chciejliscie. Caly YT oszalam na tak, a ja jestem sceptyczna jezeli chodzi o podklady, bo moja cera jest bardzo wymagajaca. Na stan obecny nie kupie sama zmagam sie z kilkoma potworkami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam, dużo osób pisało pozytywne opinie, z powodu konkursu :(

      Usuń
  6. Akurat poszukuję podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam swojego ulubieńca wśród podkładów, a co do Rimmel to jakoś ostatnio straciłam do marki zaufanie. Jednak szkoda, że się przejechałaś...

    Pozdrawiam
    Birginsen :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobra recenzja Napewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. podklad w sloiczku?! :O Ciekawe! Chetnie bym wyprobowala!

    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam tego akurat produktu. moim zdaniem to bardzo indywidualna sprawa. jeden kosmetyk nie może być idealny dla wszystkich. to że dla mnie jest beznadziejny nie znaczy, że dla każdego taki będzie. myślę, że tutaj trzeba wszystko samodzielnie sprawdzać na sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, wielu osobom się nie sprawdził, mi też nie, ale ja tutaj piszę swoje refleksje :)

      Usuń
  11. Nie znam go, z recenzji wynika, że całe szczęście:)Opakowanie wygląda też na bardzo małe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam tego podkładu, mimo że spotkałam się z nim już wiele razy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś to nie moje klimaty. Nigdy nie lubiłam Rimmela i chyba wiele osób to potwierdzi. Polecam za Bourjois 123 - wypróbuj, cena podobna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, teraz promocja w Rossmannie :D

      Usuń
    2. Tym bardziej możesz upolować super perełkę ;)

      Usuń
  14. Od razu jak zobaczyłam reklamę tego produktu pomyślałam, że będzie niewypał i jak widać nie pomyliłam się. Być może dla osób, które mają idealną cerę i potrzebują jedynie niewielkiej ingerencji podkładu, będzie całkiem dobrze się sprawdzał. Szkoda, że nie napisałaś jaki masz rodzaj cery i czy masz z nią jakieś problemy...Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o tym w, dziękuję za podpowiedź. Skóra zaczerwieniona, idzie w kierunku przesuszonej, miałam nawet badanie i jest delikatnie sucha. Poza tym, nie mam problemów, sporadycznie jakieś pryszcze, bardzo rzadko. Podkład był prezentem, więc w sumie sama bym nie kupiła, ale postanowiłam przetestować i bardzo okropnie ciemnieje :(

      Usuń
  15. Nie używam podkładów. Szkoda że ie ma zdjęć jak efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę pokazywać twarzy w najbliższym czasie ;) Ale uwierz, efekt fatalny, skóra staje się miejscami czarna :/

      Usuń
  16. Przyznam szczerze, że z podkładami Rimmela mam bardzo złe doświadczenia. Efekt zawsze ten sam: koszmarna maska na twarzy, i to przy naprawdę oszczędnej aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. O,a zastanawiałam się ostatnio nad nim, dobrze,że tu trafiłam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam jeszcze o tym podkładzie, ale pewnie dlatego że ja nie używam podkładów na co dzień tylko na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)