piątek, 19 maja 2017

Paczka od Centrum Amis


 Cześć Kochani!
Właśnie czytasz nowy wpis na tym blogu!
 Chociaż może za 4 lata też będziesz go czytał. 
Wtedy będzie już stary, a ja będę już bardziej rozpoznawalna, ale kogo to interesuje?
Na pewno nie mnie!


Drogi Czytelniku!
Na pewno bardzo zainteresowała Cię moja historia i chcesz czytać już wpis, ale rozpiera mnie energia i opowiem Wam o tym, jak jest ciepło. 
Jest gorąco, co oznacza więcej zdjęć w plenerze, może też stylizacji?
Dajcie znać, czy chcecie!

Dzięki uprzejmości Centrum Amis, mogę  testować różnorodne produkty. 
Lubię przed zakupem sprawdzić, jak produkt się sprawuje.
Próbka jest idealnym rozwiązaniem!

Wśród próbek znalazła się firma Vianek. Jak wiecie, lub nie - moja ulubiona.
W paczce znalazło się kilka próbek firmy BioLaven.
Kupiłam szampon tej firmy i jestem zachwycona!
Więcej niedługo na blogu!

Jeśli chodzi o zdjęcia, to znów koszyk :)
Dajcie znać, jak Wam się podobają! Zapraszam na nasze social media:

Nasza strona na Facebooku klik

Instagram klik

Snapchat: ojkoxd04

Ask  klik

Dziękuję bardzo Centrum Amis za próbki
i
zachęcam do zamawiania żywności na tej stronie ;)

Pozdrawiam Was cieplutko, miłego dnia!
Oliwia








































































20 komentarzy:

  1. Napewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wstęp, haha :') Mega, czekam na zdjęcia w plenerze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, ambicje masz super! Trzymam kciuki. A koszyk bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w testowaniu, masz sporo do wyboru!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał ile próbek, bardzo lubię próbki zabierać na wyjazdy ;)
    Ciekawa jestem kremu BB z Vianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :) Pisany fajnym stylem :) Mało, ale konkretnie :D

    Pozdrawiam, Agrafka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post;)Chetnie wypróbuje :)) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie probki sa najlepsze na wyjazdy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe próbki, kilka bym chętnie przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne próbki, na pewno się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kremiki z vianka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Slyszalam duzo dobrego o firmie vianek, chyba bede musiala ja niedlugo wyprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś przyszedł do mnie peeling firmy Vianek. Bardzo podoba mi się ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to prawda zawsze lepiej wypróbować próbki przed testowaniem produktu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam produkty Mincer, Vianek i oillan :) Wszystkie bardzo fajnie działają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad przetestowaniem kosmetyków firmy Vianek, muszę się w końcu im bliżej przyjrzeć i może zakupić pierwszy produkt :)
    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy wpis i recenzjaodnosnie kosmetykow

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)