czwartek, 11 maja 2017

Q&A

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym Q&A. Link do poprzedniego: klik
Więc bez zbędnego przedłużania, zapraszam!


Jeremi VS Artur Sikorscy? - Memiś Jeremiś
Masz ulubiony zespół? Nie chyba
 Ilu masz przyjaciół? 2-3
 Jakie jest Twoje ulubione zwierze? (Nie domowe) Słoń
 Smakuje ci kawa? Tylko wtedy, jeśli ma dużo mleka
Jaka jest Twoja ulubiona piosenka One Direction? Nie, no męczysz mnie z tym pytaniem :D Nie słucham ich i nie zamierzam
 Wolisz koty czy psy? Koty
Justin Bieber vs Selena Gomez?  Selena Gomez
 Ulubiony rodzaj książek? Przygodowe, miłosne
Masz ulubione instagramy? Tak: kikaxhazz, Melodylaniella, Andziathere, domciart
 Polecasz jakąś książke na WattPadzie?  Oczywiście, cała seria "The Last Regret", a szczególnie "Uratuj mnie"
 Jak oceniasz (w skali 0-10) książke "Gwiazd naszych wina"?  10 💖
Szkoła vs 19+? Nie oglądam tych seriali, oglądałam parę odcinków, więc trudno powiedzieć
 Blowek vs reZi? Nie oglądam często, ale chyba Blowek
Telefon vs komputer/laptop? Telefon, chociaż laptop to kolega blogerki :)
 Włochy vs Francja? Włochy
 Blondyni vs Bruneci? Chyba bruneci, jak już muszę wybierać...
Snap vs Insta? Instagram
Kitka vs warkocz? Warkocz
Czy lubicie historie? nieopowiedziane historie? Takie o życiu? :) Tak, takie są tajemnicze, czasem samemu coś trzeba dopowiedzieć...
Grasz w jakieś gry? Planszowe :D
 Najlepszy taniec? Sama nie wiem, towarzyski? Irlandzki jest fascynujący!
Edd Sheeran vs Justin Bieber vs Shawn Mendes? Edd Sheeran 💖
Top 5 książek? 
1. "Uratuj mnie"
2. "Ogień i woda"
3. "Gwiazd naszych wina"
4. "Cień smoka"
5. "Pojedynek"
 Ulubione niemieckie słowo? Aubergine - bakłażan
Oglądasz jakieś zagraniczne seriale? Nie
 Masz ulubioną rase kota? Tak, syjamskie 
 Jakie miasta (zagraniczne) lubisz? Hamburg, moje ulubione, Hannover
Jaki podkład polecasz? Wiesz, nie używam podkładów, testowałam  Rimmel Fresher Skin klik, ale dla mnie jest beznadziejny... Teraz będę testowałą krem BB z Vianka, zobaczymy jak się sprawdzi..  Jakieś fajne buty? Nie wiem co masz na myśli, ale moimi ulubionymi są Nike Revolution 3, pomarańczowe z elementami różowego. Znacie je ze Snapchata i Instagrama, jeśli mnie tam nie obserwujecie, to nie wiem na co czekacie! :) Linki podam na końcu posta.
Jakie połączenie kolorystyczne - twoim zdaniem - jest najlepsze? Czarny i biały

Zapraszamy na:
Naszą stronę na Facebooku klik

Instagram klik

Snapchat: ojkoxd04

Ask  klik

Mam nadzieję, że czegoś się dowiedzieliście, zapraszam do obserwowania naszego bloga.
Miłego dnia!
Oliwia

7 komentarzy:

  1. a myślałem, że kitka i warkocz to to samo:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak wielu przyjaciół :-) ja wolę dachowce .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwna taka forma Q&A...;)
    Spróbuj może następnym razem wybrać mniej pytań, a bardziej się przy każdym "rozwinąć"? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww słoń <3
    Jakbyś nie mogła byle jakiego tytułu z neta podać (o 1d mi chodzi)
    Jestem ulubionym instagramem, yeah *.*
    The Last Regret życiem ^^
    Boże, taniec Irlandzki *o*
    Ed Sheeran moim mężem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz chyba mniej tych pytań jest :-(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)