piątek, 16 czerwca 2017

Szampon Biolaven

Cześć!

Na szampon firmy Biolaven natrafiłam w drogerii Nowa Anka, gdzie byłam na badaniu skóry.
Niedługo pojawi się post, gdzie wszystko opiszę szczegółowo.
Moje włosy często źle reagowały na zwykłe szampony, więc tym razem postawiłam na naturalny.

Produkt został wzbogacony o olej z pestek winogron i olejek lawendowy, które mają sporo właściwości, a dodatkowo pięknie pachną!



Kosmetyk jest bardzo delikatny, włosy po jego zastosowaniu są miękkie,
lśniące i dobrze się rozczesują.

Niestety słabo się pieni, i jest mało wydajny. To chyba jedyne minusy szmponu, ponieważ włosy po jego zastosowaniu dobrze się zachowują.

Pamiętajcie, aby przed zakupem poczytać inne opinie, ponieważ są różne rodzaje włosów, jednym może się sprawdzić, innym nie.

Ja osobiście produkt POLECAM

 A Ty? Jaki naturalny szampon polecasz?





Oliwia

14 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tym produkcie ale ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt chociaż muszę przyznać marka obca dla mnie

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa szamponu ;) czekam na recenzję!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie, ale myślę, że warto go wypróbować, mimo że ja wybieram zazwyczaj szampony drogeryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o produkcie, ale lawenda mnie przekonuje zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tego produktu nie znałam, ale to może dlatego, że używam głównie szmapony i odżywki do włosów kręconych i innymi za bardzo się nie interesuję:) Niemniej jednak myślę, że jest wart wypróbowania, chociaż ja wolę szampony, które się mocno pienią:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi mnie ten produkt :)

    caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam już styczność z tym produktem, jednak mi się kompletnie nie sprawdził :( Dobrze, że u Ciebie było inaczej!:)
    Ładne zdjęcia ;)
    Kwiatuszki brzmią bardzo uroczo!:3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze słyszę o marce, ale chętnie przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ich kosmetyki... miałam już kilka kosmetyków z tej serii! Naprawdę godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia 💗 (Aww kwiatuszki ^^)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naturalnych szamponów nie używałam, jedyne co używam i jest w 100% związane z naturą to domowe płukanki ze skrzypu i pokrzywy. :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna recenzja! Czekam na więcej, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)