środa, 6 września 2017

Recenzja pomadki Catrice i Snapchat

Cześć!
W dzisiejszym wpisie, przeczytacie recenzję pomadki firmy, która głównie kojarzy mi się z podkładami i korektorami, więc byłam dosyć zaskoczona, że produkują też inne kosmeyki. Nigdy wcześniej nie widziałam półek marki Catrice w drogeriach, więc nie miałam jak się przekonać. Ostatnio odkryłam, że ich kosmetyki są dostępne w Hebe :D.
W swojej gamie posiadają również pudry, kredki, cienie do oczu, tusze do rzęs, produkty do konturowania, pomady do brwi, lakiery do paznokci i narzędzia.

Przed Państwem, pomadka Nude Pursim Gentle Lip Colour w kolorze C01 Barely Pink!

Recenzja

Moja pomadka jest w odcienu C01 Barely Pink. Nie ukrywam, że jest to jedna z nielicznych różowych pomadek, które mam i używam. Bardzo podoba mi się jej eleganckie, czarne opakowanie, ze wzorami, które widać pod światło.

Pierwsze wrażenie było bardzo dobre. Pomadka zachwyciła mnie ślicznym, jasnym, delikatnym kolorem, łatwością rozprowadzania, oraz miękką i krmową formułą o połyskującym wykończeniu. Delikatnie nawilża usta. Przyszło mi tylko ocenić trwałość. Niestety ta mnie zawiodła. Jednak kolor i miła konsystencja zachęciła mnie do używania szminki na mniej wymagające okazje. Zawsze można nanieść poprawki. :)

Snapchat

Mam dla Was jeszcze bardzo ważną informację!
Wraz z Gosią, założyłyśmy Snapchata! Będziemy tam pokazywać paczki, które do nas przyjdą, ja poopowiadam Wam sporo o kosmetykach, myślę, że Gosia o książkach też. Możecie się spodziewać sporo ciekawych rzeczy :). Nasza nazwa, to ogrod_zycia. Zachęcam Was do dodania nas tam i oglądania naszych Snapów :)

Niektórzy z Was, poszli dzisiaj do szkoły, przyznajcie się, kto należy do tego grona?
Ja się przyznaję i bardzo się cieszę! Mam nadzieję, że moje nastawienie pozostanie optymistyczne.
Ja właśnie idę testować dla was kilka rzeczy  i troszkę o nich opowiem na Snapie, więc szybko nas tam dodajcie, aby Was nic nie ominęło ;)
Oliwia

9 komentarzy:

  1. Ach ta trwalosc, ale ze Catrice jest tania marka to raczej nie problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam różowe i czerwone pomadki. Firmy nie znam, być może kiedyś wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za recenzję. Jeśli tylko kiedyś się wreszcie decyduję na pomadkę inną niż ochronna, zwrócę uwagę na tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już dano na szczęście edukacje mam za sobą, ale życzę, żeby optymizm długo z Tobą został :).
    ps.Pomadek nie używam, ale dobrze wiedzieć co jest na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Catrice używam jedynie kamuflaży, ale są rewelacyjne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sporo pomadek od Catrice, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ja i pomadki z Catrice nie polubilismy się;/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)