sobota, 16 września 2017

Ulubieńcy ostatnich miesięcy

Cześć!
Tak dawno nie było ulubieńców, a tak bardzo mnie o to prosicie.
Postanowiłam wreszcie coś z tym zrobić i po prostu zabrałam się do pisania. Zapraszam!



Kosmetyki

W ciągu ostatnich miesięcy, do moich rączek trafiło sporo kosmetyków. Naprawdę  sporo.
Kilka z nich już zdążyłam przetestować, inne jeszcze testuję, a ich recenzje napewno pojawią się na blogu. Dzisiaj przedstawię Wam te naprawdę godne uwagi, czyli moje ulubione.

USTA

 

Zaskoczenim dla mnie, była Pomadka Eveline Velvet Matt w kolorze 500
Kosztuje około 13 zł, a jej jakość jest bardzo dobra. Idealnie się rozprowadza, odznacza się trwałością i cudnym kolorem. Więcej o niej znajdziecie w tej recenzji na moim blogu - klik

Drugim ulubieńcem jest Matowa, płynna pomadka firmy Eveline Cosmetics. Bardzo dobrze się rozprowadza,  nie wysusza ust i ma naprawdę piękny kolorek. Nie będę pisała za dużo, ponieważ niedługo pojawi się jej recenzja.

Z czystym sumieniem polecam Wam Pomadkę K Lips w kolorze Pink Poison. Jest trwała i bardzo dobrze się rozprowadza. Jest to zestaw dwóch produktów: pomadka + kredka. Odsyłam Was do przeczytania jej recenzji klik

Następnym ulubieńcem jest satynowa pomadka firmy Mac w kolorze Spirit. Jej formuła jest po prostu cudowna, ale znowu nie chcę powiedzieć za dużo, ponieważ w najbliższym czasie, na blogu pojawi się jej recenzja. Trochę inna niż wszystkie, ale myślę, że Wam się spodoba.



Od dołu: klik, klik, klik, klik

Oczy

W tej kategorii zdecydowanie króluje paletka cieni firmy Eveline cosmetics Rose all in done. Jest utrzymana w pięknej, różowo - złotej kolorystyce. Znajdziecie tu też fiolety. Jej pełna recenzja znalazła się już na blogu - klik


W tym zestawieniu nie mogło zabraknąć pojedynczego cienia firmy Kiko, który nie dość, że jest tani, to jeszcze dobrej jakości. Jego recenzja pojawi się niedługo.


Wśród tuszy do rzęs, zdecydowanie wygrywa tusz z Benefitu Bad Gal Lash. Jest idealny, co dokładnie opisałam w tym poście.


KSIĄŻKI

Książka, która mnie zachwyciła? "Girl Online", autorstwa Zoe Sugg, czyli Zoelli. Recezja powieści pojawiła się tutaj.

 FILM

Absolutnie genialnym filmem, który obejrzałam niedawno, był film "Obdarowani", który opowiada o młodym mężczyźnie, który wychowuje swoją bardzo uzdolnioną matematycznie siostrzenicę. Pragnie, aby siedmioletnia Mary miała normalne dzieciństwo i chodziła do zwykłej szkoły, ale jej bogata babcia ma inne plany. Chce, aby jej wnuczka, uczyła się na uniwersytecie, pod okiem dobrych matematyków, oddzielając tym samym Mary od opiekuna. Oglądając, bardzo się wzuszyłam i w jakiś sposób, utożsamiłam z główną bohaterką. Postać dziewczynki, została odegrana bardzo naturalnie i idealnie. Jest naprawdę przesłodka :)

MUZYKA

- Mark Foster - "Sowieso" klik
- Marteria, Yasha & Miss Platnum - "Lila Wolken"klik
- Shawn Mendes - "Thers Nothing Holdin' Me Back klik 
- Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee klik
- AronChupa, Little Sis Nora - Llama In My Living Room klik 
- The Chainsmokers & Coldplay - Something Just Like This klik


To są moi ulubieńcy, a jacy są Twoi?
Zapraszam na naszego Snapa ogrod_zycia, gdzie pokazujemy książki, kosmetyki i generalnie, co u nas słychać! :)
Chciałabym Was poinformować, że posty będę dodawała raz, lub dwa razy w tygodniu. Myślę, że w soboty + dodatkowy, zupełnie losowy dzień. Oczywiście z mojej strony.
Życzę Wam miłego dnia!
Oliwia

21 komentarzy:

  1. bardzo lubię tego typu wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki to nie moja działka, ale film zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego tuszu do rzęs. Jak na razie używam tuszu z Paese i naprawdę polecam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paese kojarzy mi się głównie z pudrem, jednak inne kosmetyki też mogą być ciekawe :)

      Usuń
  4. uwielbiam tą książke, czytałam ją już ze 3 razy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. K Lips muszę chyba w końcu spróbować, gdy będzie promocja -49% w Rossmannie. Wiele matowych pomadek mnie zawiodło i raczej wolę je kupować jak najtaniej :-) Płynną pomadkę Eveline znam doskonale i bardzo lubię. Piękne kolory, trwałość też zdecydowanie na plus, no i świetna cena. Jedyny minus: wysusza usta (być może to tylko ten jeden kolor tak ma? Na promocji zamierzam zainwestować w kolejne kolory i sprawdzić) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich nie wysusza, może minimalnie, ale tak to już jest z matowymi pomadkami. Zależy też od ust :) Mam nadzieję, że na K Lips się nie zawiedziesz, a jak już kupisz, to koniecznie daj znać jak się sprawdza Tobie :)

      Usuń
  6. Nie wiedziałam ze Eveline ma tak bogata bazę kosmetyków kolorowych :) Chyba sie skuszę na tę paletkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. K** lips uwielbiam. Sama mam dokładnie ten sam kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tych kosmetyków :) Kolory raczej nie moje, ale bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z tych produktów ale kiedyś chciałabym zaopatrzyć się w jakieś cudo z MAC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam, długo o niej marzyłam, aż w końcu się spełniło :)

      Usuń
  10. Co prawda na kosmetyki tak nie zwracam uwagi, ale za to na książkę i film chętnie zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyków nie znam osobiście, choć dobrze ze słyszenia. Ciekawa natomiast jestem tego filmu i muszę go zobaczyć w jeden z jesiennych wieczorów <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wiem jakie pomadki wrzucę do koszyka podczas najbliższej promocji -49% w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O mamo! Ale ja jestem do tyłu z takimi kosmetykami!

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczna jest ta paletka,kupie ja na promocji!:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)