sobota, 3 lutego 2018

Parka Sinsay, sweterek, spodnie z haftem i buty Renee. Zimowa stylizacja


Stylizacja na zimę
Cześć kochani!
Od dawna bardzo prosicie mnie o stylizację. We wszelkich ankietach, głosowaniach, komentarzach i wiadomościach prywatnych. Mam nadzieję, że posty tego typu będą się pojawiały coraz częściej, w miarę możliwości. Bardzo zależało  mi na zrobieniu zdjęć  gdy jeszcze był śnieg, ale niestety nie udało mi się to :(. Mam cichą nadzieję, że jeszcze spadnie tej zimy.

Dzisiejszy look, to taki w którym lubię chodzić na co dzień . W takim po prostu najlepiej się czuję, a myślę że to jest najważniejsze :). Zdjęcia do dzisiejszego wpisu wykonała Kalina wpadnijcie do niej, aby podziwiać jej prace (Insatagram - @k_zgorecka)! Mimo że dopiero się uczy, jest mega uzdolniona i zdjęcia wychodzą jej naprawdę super! Mam nadzieję, że we współpracy z Kalinką stworzymy sporo postów dla Was!


To moja pierwsza parka. Kupiłam ją całkiem niedawno, parę tygodni temu.  Jest ciepła i bardzo długa - rozmiar XS sięga mi przed kolana. Dodatkowo ma mięciutkie, białe futerko przyszyte do kaptura. Warto wspomnieć, że kaptur można odpiąć od kurtki. Jest zapinana na zamek, guziki i dodatkowo wiązana, także można ją sobie sznureczkami zwęzić. Kupiłam ją w Sinsayu - aktualnie jest na nią duża promocja, więc  jeśli poszukujecie parki - warto :).
Sweterek  również kupiłam w Sinsayu przy okazji Black Friday.  Bardzo mi się podoba, przez jakiś czas ciągle w nim chodziłam :D. Jest ciepły, miły i bardzo ładny. Nie jest w kolorze typowej bieli, a jakimś w stylu beżowego, kremowego.
Ostatnio uwielbiam nosić czarne spodnie. Za to rzadko chodzę w dżinsach.  Te dostępne są w sklepie New Yorker. Ich wyjątkowość polega na tym, że po bokach mają czarną koronkę. Bardzo podoba mi się ten efekt - właśnie dlatego się na nie zdecydowałam.
Stylizację dopełnia szara torebka, którą kupiłam na... targach śliwki oraz błękitna apaszka w kropki z Orsaya.                   

Selfie
                                                                                                            
Kurtka SinsayMill Island
OOTD


Stylizacja na zimę

Chciałabym Wam napisać również o      moim nowym obiektywie Nikon 50mm f 1.8. Przy jego pomocy można wyczarować cudowne zbliżenia. Zdjęcia do tego wpisu zostały właśnie nim wykonane. Jest bardzo dobry do portretów.

Zimowa stylizacja

Apaszka - niestety już niedostępna
Parka Sinsay - podobna tu 
Sweterek Sinsay - klik 
          Traperki Renee - klik                                                                                                                                                                      

42 komentarze:

  1. Miałaś bardzo fajne miejsce do zdjęć i widać sesyjka udana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i śliczna parka :) Uwielbiam stylizacje, musisz dodawać je częściej! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka bardzo mi się podoba, chyba kupię jakąś granatową ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia. Parka również.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia!Fajna ta parka ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile masz lat?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sesja :) bardzo lubię takie codziennie stylizacje, w których wiem, że będę się czuła wygodnie i komfortowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem bardzo fajnie się prezentuje
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja oraz zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, kurtka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam się na aparatach, obiektywach itp. ale zdjęcia wyszły Wam naprawdę super! :) bardzo podoba mi się ta kurtka! marzy mi się kupić sobie parkę, najlepiej w pudrowo-różowym kolorze, ale z takimi spotykam się tylko w sklepach internetowych i niestety zawsze mam obawy, że przyjdzie inna niż na zdjęciu, więc wolę nie ryzykować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :). Ja raczej stawiam na ciemne kurtki, ponieważ wiem, że u mnie jasne szybko by się zabrudzily :D.

      Usuń
  12. Piękna stylizacja. Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Luźne zimowe stylizacje są najlepsze 😊 Ja uwielbiam zimą nosić duże swetry i legginsy ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w legginsach chyba byłoby za zimno, ale duże swetry - to jest to!

      Usuń
  14. Fajne traperki! Mam miodowe, ale jeszcze kuszą mnie różowe :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Jeszcze nie widziałam miodowych. Też zastanawiałam się nad różowymi, ale doszłam do wniosku, że szybko by się zabrudziły. :/

      Usuń
  15. ale ładnie wyglądasz :) śliczna kurteczka i traperki :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się te spodnie, lubię motyw koronki :D. Ładną scenerię wybrałaś na zdjęcia^^.
    Pozdrawiam!:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Idealne miejsce na zdjęcia jak i spacery :)

      Usuń
  17. śliczna stylizacja, parka wygląda na naprawde porządna:) idealna teraz na te mrozy;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka Ty młodziutka :) parka śliczna, ale rozmiar XS to ja nosiłam jako dziecko :D bardzo miło się na Ciebie patrzy, uśmiech bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiły mnie te spodnie, chętnie zobaczyłabym je z bliska! :) Świetna stylówka, ale mam nadzieję, że już wkrótce pogoda pozwoli zakładać lżejsze, wiosenne rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mam taką nadzieję, tym bardziej, że należę do osób którym ciągle jest zimno :D

      Usuń
  21. Ładna stylizacja! Niektóre modele butów od Renee bardzo mi się podobają i nawet w październiku zakupiłam jedną parę. Oba buty rozwaliły mi się tydzień temu i obecnie ma je szewc. A miałam upatrzone półbuty od nich. Tobie się sprawdzają te traperki? : )
    Pozdrawiam,
    https://buszujwkuchni.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez pierwsze dwa miesiące sprawdzały się całkiem dobrze, ale bardzo szybko się brudzą i "starł się" zamsz. Chyba nie zdecyduję się na następny zakup z tej strony :(. Szkoda, bo zapowiadały się cudownie... Może inne buty są lepsze? Te są wykonane z zamszu, a to niezbyt wdzięczny materiał... Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Świetna parka i rewelacyjne miejsce na zdjęcia. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zwróć uwagę na sposób wyświetlania się postów na urządzeniach mobilnych... najczęściej odwiedzam Twojego bloga z telefonu i bardzo kiepsko pod względem jakości wyświetlają się zdjęcia.... a szkoda, bo stylizacja jest naprawdę fajna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem ładna pogoda jak na zimę :) Ja już powoli zabieram się za szukanie butów na jesień

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo sympatycznie w tej stylizacji wyglądasz. Sama kurtka wygląda na bardzo ciepłą, bardzo udany zestaw, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka! Ja do tej stylizacji dodałabym jeszcze od siebie kapelusz. W ofercie Sterkowski widziałam ciekawe propozycje. Może i Tobie coś wpadłoby w oko?

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)