piątek, 15 czerwca 2018

Wyjściowa stylizacja. Czarna sukienka, baleriny i przemyślenia

Cześć kochani!
Dzisiaj postanowiłam napisać luźny post z moimi przemyśleniami, tym co się u mnie dzieje oraz z planami na najbliższy czas. Mam nadzieję, że takie posty Wam się spodobają, ponieważ bardzo lubię je pisać :). Dodatkowo pokażę Wam moją stylizację z Dnia Matki. Zapraszam do lektury!

W mojej rodzinie panuje tradycja, że jeśli w jakimś miesiącu jest dużo okazji, (imieniny, urodziny) wyprawiamy je wspólnie w restauracji. W tym roku postanowiliśmy wyręczyć wszystkie mamy i zabrać je właśnie na obiad.


Sukienkę oraz buty ze zdjęć kupiłam w moim ulubionym sklepie - Sinsayu.

Sukienka - http://www.sin-say.com/pl/pl/sm314-99x/stripe-dress
Buty - http://www.sin-say.com/pl/pl/tk666-99x/ballerina-shoes


Ostatnio założyłam konto na platformie Netflix. Zaczęłam oglądać "Lucyfera" i "Słodkie Kłamstewka". Dajcie znać, co Wy oglądacie i co polecacie obejrzeć.



Jeśli chodzi o książki, aktualnie czytam "It Ends With Us" autorstwa mojej ulubionej autorki - Colleen Hoover. Opowiada o związku młodej kwiaciarki i neurochirurgia, którzy mają zupełnie inne oczekiwania wobec życia.

Jak tylko skończę czytać tę pozycję, sięgnę po "Żółwie aż do końca" Johna Greena. Przeczytałam i obejrzałam już "Gwiazd naszych wina" tego samego autora. Książka bardzo mi się spodobała, więc postanowiłam sięgnąć po inne lektury Greena.


Ahhh... Już niedługa zaczynają się wakacje! Już niedługo spodziewajcie się większej ilości postów na bloga, hauli, wpisów o tematyce wakacyjnej... Mam dużo planów i pomysłów, także nie zapomnijcie zaobserwować bloga, aby być na bieżąco!




Zapraszam Was do zaobserwowania naszego profilu na Instagramie, gdzie z Gosią działamy bardzo aktywnie. Dodajemy tam zdjęcia zapowiadające nasze posty, dzięki czemu będziecie wiedzieć o jako nich pierwsi! 😉 https://www.instagram.com/ogrod_zycia/  Zapraszam Was również do polubienia nas na Facebooku https://www.facebook.com/Goojko/ i Snapchatcie: ogrod_zycia gdzie dodajemy unboxingi paczek.

Obecnie na Instagramie i blogu trwają konkursy, w których można wygrać drugi tom "Sagi czasu przemiany" "Po drugiej stronie nieba" autorstwa pani Łucji Wilewskiej. Nagroda jest naprawdę satysfakcjonująca, a zady proste!


Na Instagramie odbywa się również konkurs, w którym do wygrania jest tint firmy Artdeco we współpracy  Claudią Schiffer - niemiecką modelką.

https://www.instagram.com/p/BjsDO5OBr0V/?taken-by=ogrod_zycia



Miłego dnia!
Oliwia

18 komentarzy:

  1. Klasyczna stylizacja! Urozmaić ją kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta klasyka nie wymaga żadnych kolorowych dodatków. To jest właśnie klasyczna mała czarna plus czarne buty. Urozmaiceniem jest jasna torebka.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Super stylizacja. Ogród magiczny 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :) i miły do czytania tekst :)

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja! Bardzo klimatyczne miejsce. Czekam z niecierpliwością na posty wakacyjne, może zrobisz haul?

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej lubię takie klasyczne stylizacje moim zdaniem są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka to jest właśnie to :) Ponadczasowa elegancja, zawsze modna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna sukienka zawsze sie sprawdza ;)
    https://missblaack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyka przede wszystkim!

    https://youtu.be/KT24mcIm-NM

    OdpowiedzUsuń
  9. Macie bardzo łądnego i estetycznego instagrama dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja. Wszystko świetnie ze sobą współgra. Nawet jak zastąpisz baleriny sandałami lub spzilkami - https://butymodne.pl/espadryle-damskie-c257083.html to i tak będzie bardzo fajny, klasyczny look. Zdecydowanie mój styl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :) Bardzo się cieszę :D

      Usuń
    2. Pasowały by tez klasyczne szpilki, lub długie skórzane lub zamszowe kozaki.

      Usuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)