czwartek, 12 lipca 2018

Kolorowa spódniczka i hiszpanka z crochetowym wykończeniem. Stylizacja na lato.

Cześć kochani!
Pogoda za oknem coraz piękniejsza, dlatego zmobilizowałam się i prawie codziennie chodzę na fotki. Myślę nad wstawianiem postów modowych przynajmniej raz w tygodniu. Co o tym sądzicie?
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejną hiszpankę, tym razem w zestawieniu ze spódniczką. Tym razem nie wszystkie rzeczy pochodzą z Sinsaya haha!
Tego lata przekonałam się do hiszpanek. Bardzo mi się podobają, a kiedy zobaczyłam na wieszaku  białą hiszpankę z crochetowym wykończeniem nie mogłam przejść obojętnie. Bardzo podoba mi się to, jak prezentuje się na mnie. Jednak jeszcze zanim ją założyłam przed wyjściem, zauważyłam pierwszy minus. Bardzo trudno się ją prasuje. Mimo że nie jest zabudowana, nawet przy wietrze nie było mi zimno. Myślę, że to ze względu na dosyć "gruby" materiał.

Postanowiłam założyć moją ulubioną spódniczkę z Croppa. Bardzo podoba mi się to, że ma dużo kolorowych wzorów. Właśnie takie ubrania lubię nosić latem - kolorowe! W najcieplejszą porę roku szare i czarne ubrania zwykle odkładam na dno szafy.

Na niektórych zdjęciach widać białą czapkę z czarnym haftem z C&A. Kupiłam ją z myślą o wakacjach, które zapowiadają się upalnie :) Do tego mam bransoletkę z bursztynu, która dodaje stylizacji morskiego klimatu.

Butów chyba nie muszę przedstawiać :D. Łatwo możecie wywnioskować, że ostatnio bardzo je lubię. Myślę nad zakupem espadryli na moje Śródziemnomorskie wakacje...


















Hiszpanka - KLIK
Spódniczka - niestety już niedostępna :(
Buty - KLIK
Czapka - KLIK
Bransoletka - No name

Koniecznie dajcie znać, czy stylizacja Wam się podobała! Napiszcie, jakie posty modowe oprócz stylizacji chcielibyście zobaczyć na blogu.

Miłego dnia,
Oliwia

24 komentarze:

  1. Ciekawa stylizacja, bardzo Ci pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna stylizacja!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna bluzeczka :) w połączeniu ze spódniczką wygląda bardzo dziewczęco :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobała mi się twoja cała stylizacja jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie kochana wyglądasz! <3
    W lecie uwielbiam zakładać kolorowe ubrania, aczkolwiek w dni typowo pochmurne i deszczowe dla odmiany sięgam po coś ciemniejszego :D
    Śródziemnomorskie wakacje? Brzmi ciekawie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! W chłodne i ponure dni też stawiam na ciemniejsze kolory. Już niedługo zdradzę, gdzie dokładnie jadę ;) Również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Śliczna stylizacja.
    Pozdrawiam!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Gdy ją zobaczyłam, po prostu musiałam ją wziąć! :)

      Usuń
  8. Kochana w bieli cudownie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie wyglądasz!:D Śliczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie hiszpanka i spod jczka bomba, ale buty dała młyn inne :) pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bluzka! Uwielbiam hiszpanki jest to mój letni hit. Na blogu mam kilka stylizacji właśnie z takimi bluzkami. Dodawaj częściej stylizacje!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zdecydowanie, hiszpanki są cudowne. Chętnie zajrzę na Twojego bloga :) Niedługo pojawi się tu sporo stylizacji w wakacyjnej scenerii, także zachęcam do bycia na bieżąco ^^

      Usuń
  12. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)