czwartek, 19 lipca 2018

Wishlist lato 2018


Cześć kochani!
Lubię czasami przeglądać wishlisty. Bardzo spodobał mi się ten zamysł, dlatego postanowiłam stworzyć swoją i robić ją raz na porę roku po dwie - jedną kosmetyczną i jedną modową. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją kosmetyczną wishlistę na lato.

wishlista lato 2018


1. Pierwszym punktem na mojej liście jest pomadka Nabla Dreamy w kolorze Closer. Słyszłam o niej wiele pozytywnych opinii, a dodatkowo bardzo podoba mi się kolor. KLIK.













2. Mam już jedną pomadkę firmy Mac i tak mi się spodobała, że chcę więcej 🔥 Tym razem chciałabym matową w kolorze Sweet Venom KLIK.



3. Już od dawna podobają mi się pomadki firmy Huda Beauty, a gdy zobaczyłąm ten zestaw... Zakochałam się :D Lubicie pomadki tej firmy? KLIK



4. Ostatnio podobają mi się kolory z palety Just Peachy Matt firmy Too Faced. Gdy zobaczyłam makijaże nią wykonane u @beautyvtricks, @andziathere oraz @wiskola... przepadłam haha. Lubicie palety Too Faced? KLIK





5. Trudno mi znaleźć dobry rozświetlacz. Kiedy swatchawałam ten firmy Becca, pomyślałąm, że to jest to! KLIK




6. Zwykle nie mam czegoś w stylu "Muszę to przetestować" jeśli chodzi o podkłady. Jednak tym razem tak było. Mowa o Too Faced Peach Perfect. Podkład ten bardzo ładnie wygląda na zdjęciach u innych dziewczyn. Jaki jest Wasz ulubiony podkład? KLIK




7. Mam już paletę Sophx Makeup Revolution i jest to jedna z moich ulubionych palet. Dlatego gdy dowiedziałam się, że wypuszczają drugą Extra Spice... No musiałam ją dodać do tej listy :D KLIK.

 

8. Nie mam zbyt wielu pędzli do makijażu i czuję ich braki podczas malowania się. Dlatego bardzo chciałabym mieć jakiś zestaw który zawierałby to, czego potrzebuję. Zoeva ma takie zestawy, które dodatkowo mają korzystny design i podobno dobrą jakość. KLIK.




9. Paletę Kylie Jenner The Bronze recenzowałam Wam w tym wpisie. Bardzo ją lubię, dlatego chciałąbym więcej paletek z kyliiecosmetics. Najbardziej podoba mi się Take Me On Vacation. A Wam? KLIK


10. Dostałam kiedyś próbki kosmetyków firmy Resibo i bardzo je polubiłam. Dlatego chciałabym przetestować pełnowymiarowe wersje produktów. KLIK



Jakie produkty znajdują się na Waszych wishlistach?

Pozdrawiam Was serdecznie ze słonecznej Malty,
Oliwia



22 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł z listami odnoszącymi się do pór roku :)
    W moich ulubieńcach znajduje się sporo, sporo kosmetyków.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, w takim razie będę realizowała :D Gdybym miała dodać tu wszystkie kosmetyki które bym chciała... Ah, ten post byłby baaaaaardzo długi :P Pozdrawiam, chętnie wpadnę.

      Usuń
  2. Nie pogardziłabym zestawem pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek o tak i też myślę o szmince z Mac 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post!! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post! Jejuniu, podobają mi się wszystkie rzeczy z listy, naprawdę! O z większości z nich marzę od dłuższego czasu, ale szkoda mi pieniędzy :/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tę pletkę z too faced i jestem zachwycona! Kolory są piękne i pięknie się blendują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię o produkcie, każda jest dla mnie pomocna!

      Usuń
  7. tez chce ten podklad! ale jest ciagle wyprzedany :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohhh ta paletka z MUR ona jest po prostu boska <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, kolorkami przebija moją ulubioną paletę MUR - pierwszą sophx. Przy najbliższej okazji ją sobie zamówię <3

      Usuń
  9. ja chcę paletkę od Revolution i pomadkę od Nabla! <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz może gdzie jest dostępna palteka? Bo na Cocolicie jest wyprzedana :(

      Usuń
  10. Mam ta paletę too faced i chce ją sprzedać ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna szukam takiego koloru pomadki ;) jutro lecę do drogerii i szukam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam poprzednia Sophie X, która część kolorów ma podoba, do tego mam mnóstwo innych palet, więc ta nowa mnie nie kusi. Ale zestaw z Hudy to bym chciała :D najbardziej z całej twojej wish listy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poza resdibo i pomadką z Mac, mam wszystko z Twojej listy i powiem Ci że dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi sie kartki i pędzle oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam szczerze, że podoba mi się każda z rzeczy, które wymieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)