środa, 22 sierpnia 2018

Stylizacja z Gozo. Crop top i trampki z kotami.

Cześć kochani!
Wracając do miłych wspomnień z wakacji na Malcie, postanowiłam przygotować dla Was kolejną stylizację. Nie ukrywam, że wykonywanie zdjęć do tego wpisu sprawiło mi radość, ponieważ maltańskie parki to jedyne miejsca, w których znajdziemy trochę cienia. Nie licząc galerii handlowych ;)

Zdjęcia nie zostały wykonane w samej Malcie, a na wyspie Gozo. Z trzech wysp - Malty, Gozo ni Comino - ta jest zdecydowanie najbardziej gorąca! Mrożona herbata i klimatyzacja były zbawieniem :)



Tego dnia postanowiłam na t-shirt crop top, czyli taki, który jest krótki i odsłania brzuch. Bardzo podoba mi się jego wzór, przedstawiający awokado. Jest ładnie ścięty i bardzo wygodny.

Ubrałam też moje ulubione spodenki. Są wygodne, szybko się je ubiera (nie to, co te dżinsowe) i podobają mi się :)

Całość uzupełniłam poręczną nerką oraz wygodnymi trampkami w koty - idealnie pasują do Malty ;) Na końcu wpisu postaram się Wam podlinkować wszystkie ubrania :)


Jeśli chodzi o moją opinię na temat wyspy Gozo... Najbardziej podobał mi się park ze zdjęć. Ewentualnie warto zobaczyć architekturę kościoła. Poza tym... nic specjalnego. Upał, upał i jeszcze raz upał. Do tego "najpiękniejsza plaża" wcale nie była ładna. Brzeg był zasypany glonami, piasek był tak nagrzanym, że patrzył stopy. Dobra starczy mojego marudzenia :p.




Na zdjęciu powyżej widzicie wcześniej wspomniane buty. Są wygodne, ale do pewnego momentu. Na pewno nie na 8 godzin wędrówki.

Halo, halo! Czy to budka telefoniczna? Tak, jest to pozostałość po kolonii brytyjskiej. Nie mam pojęcia, czy one jeszcze funkcjonują, ale prezentują się pięknie :)



A tutaj kolejny kotek. Chyba powinnam zrobić jakiś album z ich zdjęciami :D



Crop-top-https://www.newyorker.de/lifestyle/news/fit-healthy/detail/when-youre-desperado-eat-an-avocado/

Spodenki, buty, nerka - z racji tego, że w Sinsayu jest już kolekcja jesienna, nie znalazłam tych rzeczy. Może dostaniecie je gdzieś stacjonarnie ;)


Zapraszam Was do zaobserwowania naszego profilu na Instagramie, gdzie z Gosią działamy bardzo aktywnie. Dodajemy tam zdjęcia zapowiadające nasze posty, dzięki czemu będziecie wiedzieć o nich pierwsi! 😉 https://www.instagram.com/ogrod_zycia/  Zapraszam Was również do polubienia nas na

Facebooku https://www.facebook.com/Goojko/ i Snapchatcie: ogrod_zycia gdzie dodajemy unboxingi paczek.

Miłego dnia,
Oliwia

5 komentarzy:

  1. super stylizacja :) trampki mega urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba Ci przyznać, że na taką okoliczność to idealna stylizacja. Jak Ci się podobało na Malcie, też kiedyś chciałabym polecieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to wyspa na której jest wiele rzeczy do zobaczenia. Głównie warto zobaczyć architekturę, szczególnie w stolicy, której budynki są w bardzo "starym" stylu. Jednak po zwiedzaniu warto wejść na chwilę do morza, aby zaznać ochłody chociaż na jakiś czas... W skrócie - cudownie, ale gorąco!

      Usuń
  3. Super trampki, mam nadzieje że też kiedyś odwiedzę Malte :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)