piątek, 27 stycznia 2017

Vianek

Cześć, dzisiaj przychodzę do Was z wpisem, o kosmetykach firmy "Vianek". Produkty tej marki nie są testowane na zwierzętach. Ich skład jest naturalny. Zioła w nim zawarte pochodzą z ekologicznych upraw. Dzisiaj opiszę  dwa produkty. Płyn micelarny i tonik 2W1, oraz krem do twarzy na noc.



Zacznijmy od odżywczego płynu, który jest dopasowany do każdego rodzaju cery. Zawiera ekstrakt z nagietka. Płyn jest moim ulubieńcem, ponieważ jest bardzo łagodny i nie drażni skóry, co jest bardzo ważne. Moja skóra jest dosyć wrażliwa, więc dla mnie to duża zaleta tego produktu. Mam go już ponadto miesiąc i jestem z niego na prawdę zadowolona. Ponad to ma bardzo ładny zapach.

Przejdźmy do kremu na noc, który jest delikatnie lepki, ale to nie przeszkadza. Dzięki pompce, jest bardzo wydajny. Nawilża twarz i doskonale ją odrzywia, dzięki  czemu twarz jest promienna i rozświetlona😄 Możecie tego kremu użyć również do rąk ;)

Cena kremu: 21.99
Cena płynu micelarnego: 16.99

Polecam Wam kupować te kosmetyki w zestawach, ponieważ wychodzą taniej ;) Ja kupiłam zestaw opisanych kosmetyków + peeling i zapłaciłam 28zł
Szczerze polecam Wam kosmetyki tej firmy. Wpłyną dobrze na Waszą cerę, bez nakładania kosmetyków których skład nie jest obiecujący... Mam nadzieję, że zainspirujecie się i również zaczniecie używać kosmetyków tej firmy.
Oliwia

3 komentarze:

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)