poniedziałek, 27 marca 2017

Pielęgnacja rąk z firmą Vianek

Cześć!
 Malujemy się, malujemy paznokcie. Często jednak zapominamy o pielęgnacji swoich rąk.
Było to szczególnie ważne w okresie zimowym, jednak jest aktualne przez cały rok.
Przecież to dłonie są wizytówką każdej kobiety!

Z pomocą przychodzi firma Vianek, jak wiecie jest ona moją ulubioną.
Oferuje nam 6 serii kosmetyków: ujędrniającą, wzmacniającą, łagodząca, oczyszczająca, odżywiająca, nawilżająca.


W dzisiejszym poście, przeczytacie o dwóch kremach:
Nawilżającym i odżywczym.

Nawilżający kupiłam w promocji w cenie około 8zł.
Jest to lekki krem z mocznikiem (5%).
 Zawiera ekstrakt z robinii akacjowej, olej z kiełków pszenicy, oraz masło shea,
które gwarantuje natychmiastowy efekt nawilżenia.
Chroni skórę przed wysuszeniem, a w przypadku moich suchych dłoni, jest to bardzo ważne.
Bardzo ładnie pachnie, ma poręczne opakowanie.

Drugi krem jest z mojej ulubionej serii - odżywczej.
Zawierają miód, lecytynę, olej z pestek moreli i rokitnikowy oraz masło shea. 
Wymienione składniki odbudowują warstwę ochronną i zapobiegają utracie wody ze skóry.
Krem został wzbogacony o ekstrakt z szyszek chmielu, który działa przeciwstarzeniowo.
Dzięki stosowaniu kremu, otrzymujemy nawilżenie i zadbany wygląd.
Krem ładnie pachnie i jest poręczny.
Jego koszt to około 15zł.

Kuracja z rękawiczkami "FOR YOUR BEAUTY"

Wieczorem na ręce nałóż krem, lub olej kokosowy.
Następnie nałóż rękawiczki na noc.
Dzięki temu krem tak szybko nie wchłonie i nie wytrze się, dzięki czemu wchłonie w ręce

Miłego Dnia,
Oliwia😀



18 komentarzy:

  1. Niedawno zakupiłam krem odżywczy i porównam go do Eos, a ma niższą cenę, więc jak na razie mi się podoba ☺️��

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam krem do stóp z tej serii i jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie musze sobie kupić ten nawilżający :p Gdzie go dostane? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, dziękuje Ci za ten wpis :-) Bardzo mi się przyda :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Slyszalam o tych kremach tez maam zamiar je wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tą firmę :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych serii mam tylko kremy do twarzy i sprawdzają się bardzo przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kremy, recenzja znajduje się na blogu. Są świetne!

      Usuń
  8. Co prawda nie miałam jeszcze nic tej firmy, ale słyszałam już o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat mam już ulubiony krem do rąk, ale chętnie przyjrzę się linii ujędrniającej z tej firmy. Nigdy nic z niej nie miałam, ale może akurat dobrze trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyda mi się teraz dobry krem nawilżający na moje suche dłonie. Przy najbliższej okazji kupię ten z Vianka. ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)