poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Back to school haul & ozdabianie zeszytów


Cześć!
Dzisiejszym postem rozpoczynam serię back to school!
Będzie to haul zakupowy z przyborami szkolnymi, oraz sposoby na zdobienia zeszytów.

Zeszyty


Uwielbiam tę serię zeszytów, moim zdaniem jest cudowna!
Kosztują około 7 zł w Piotrze i Pawle, są w kratkę i mają 100 stron.
Mają dziurki, aby włożyć je do segregatora, ja jednak nie skorzystam z tej obcji.
Sztywna oprawa.



Kolejne notatniki pochodzą z Auchan, przypadkowo wzięłam w linie, ale na pewno ich użyję, na przyład do historii, czy wiedzy o społeczeństwie. Nie zmarnują sie. :)
Liczba stron wynosi 96 i są w sztywnej oprawie. 
Kosztowały około 4zł, ale dokładnie nie pamiętam :D

Przyznajcie, że są cudowne :) Dostałam je jako prezent, ale wiem, że są dostępne w Empiku i Świecie Książki w cenie około 8-9 zł.
Ten pierwszy można kupić w Piotrze i Pawle za około 3 zł :D
Zeszyt ze złotej kolekcji jest w miękkiej oprawie, w kratkę i ma 96 stron.
Drugi ma tą samą ilość kartek, ale jest w linie i w sztywnej okładce.
Drugi zeszyt wykorzystam do angielskiego :)
Kupione w Piotrze i Pawle, 96 stron, sztywna oprawa, kratka.

 Pewnie znajdą się takie osoby, które twierdzą, że zeszyty Pani Beaty Pawlikowskiej urodą nie grzeszą. Mnie się one bardzo podobają, ale wzięłam je również ze względu na motywacyjne teksty na okładce, oraz w środku zeszytu.
Są w twardej oprawie. Kupione w świecie książki, za około 3-5zł (z kartą klubową) mają 96 kartek. Fioletowy ma format A6, pozostałe standardowo A5.

 
Przyznam, że ten zeszyt został kupiony rok, alb dwa lata temu i nie mam pojęcia gdzie i w jakiej cenie. sztywna oprawa, 80 kartek.


Zeszyt z Auchan za około 6zł w linie i twardej oprawie. Do języka polskiego, musimy mieć własnie zeszyty A4, co wydaje mi się wygodne. W takim zeszycie łatwiej się uczy i nie staje się dwa razy większy niż był, przez ilość wklejanych kartek. Dużo łatwiej robić tabele, wykresy i mpy myśli, ponieważ mam więcej miejsca na przykłady.


Ostatni zeszyt pochodzi z Lidla, jest w kratkę i formatu A4. Ma dużo stron, aż 140. W założeniu, miałam prowadzić w tym roku segregator, ale zmieniłam decyzję w obawie: "A co jeśli nauczycielom się to nie spodoba?". Postanowiłam oszczędzić sobie stresu i zdecydowałam się na klasyczne zeszyty. W tym zeszycie będę robiła notatki podczas nauki na sprawdziany i kartkówki, a kiedy będę przystępowała do większego egzaminu nauka stanie się łatwiejsza.
Przynajmniej tak mi się wydaje hihi.

Teczki



Sądzę, że nie warto wydawać pieniędzy na teczkę, tylko dlatego, że ma na sobie grafikę,
więc w tym roku postawiłam na pastelowe teczki z Auchan za około 70 groszy każda.
Przecież przeładowane papierami co roku się niszczą :D.




Kolejną teczkę dostałam od mojej Pani wychowawczyni na koniec roku szkolnego. Jest prześliczna, spełnia też rolę kolorowanki antystresowej.

Artykuły piśmiennicze i biurowe

Piórnik znajdziecie w Empiku za około 7zł. Jest to piórnik z szufladką i mam nadzieję, że starczy mi do szkoły :D. Oczywiście na plastykę i technikę będę zabierała kredki hihi.

Klipsy z reala, kupione w zeszłym roku.
 
Klamry z Empika, które dostałam kilka lat temu, jeszcze ich wszystkich nie zużyłam :D


Moje ulubione długopisy, szczególnie czarny, z Auchan za około 5 zł.




Zaopatrzyłam się również w zakreślacze zmzywalne z Biedronki w cenie około 5 zł.


Zdobienie zeszytów

Dajcie znać, jak Wam się podoba :)





To już wszystko na dzisiaj, mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Dajcie znać, jakie posty z serii Back to school chętnie przeczytacie. 😀
Może TAG: szkolny czas? (Jeśli tak, zadajcie pytania 😃) Sposoby na naukę? Dajcie znać!
Zapraszam Was również na nasze social media:
Ask
Facebook
Instagram
Miłego dnia
Oliwia















8 komentarzy:

  1. Podobają mi się te z Piotra i Pawła i z Auchan
    Pastelowe teczki też są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zeszyty żółto - biało - czarne z Piotra i Pawła, aż żałuję, że w moim mieścienia ma tego sklepu;< Również mam ten piórnik w piórka z Empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zeszyty, które mają ładne okładki :D A pastelowe teczki chętnie bym zakupiła...
    Takie ozdobniki świetnie się też sprawdzą w BuJo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uiwlebiam okłądki zeszytów.. normalnie ze względu wizualnych brałabym wszystkie, nawet gdyby miały tylko leżeć na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, zeszyty, które można również umieścić w segregatorze to bardzo pomysłowe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię zeszyty z oryginalnymi okładkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)