poniedziałek, 12 marca 2018

Najlepsza drogeryjna baza? Idealna trwałość makijażu z All Day Ideal Stay 24h eye shadow base 8w1


Baza z drogerii

Trwałość makijażu oczu to coś, co bardzo sobie cenię. Nie lubię wnosić poprawek w ciągu zabieganego dnia i kontrolować, czy przypadkiem cienie/tusz mi się nie osypały. W przypadku cieni, pomocna staje się baza  pod cienie. W tym wpisie przedstawię Wam moją ulubioną.

Eveline cosmetics All Day Ideal Stay 24h baza pod cienie 8w1

Bazę najbardziej lubię nakładać palcami. Nakładam ją na powiekę bezpośrednio z opakowania, a następnie wklepuję. Mam wtedy pewność, że równomiernie rozprowadziłam produkt.

Baza Eveline All Ideal Stay 24h bardzo dobrze wyrównuje koloryt powieki i zakrywa zaczerwienienia. Z racji tego, że mam tłustą powiekę, przed nałożeniem cieni zawsze nakładam bazę. Daje u mnie efekt "drugiej skóry". Jednak nie tworzy grubej skorupy, tylko się wtapia w powieki.  Produkt napina i ujędrnia skórę.

Jeśli chodzi o wzmacnianie intensywności cieni, na swatchach z bazą i bez - efekt jest nieznaczny. Jednak na powiekach jest to bardziej widoczne, a intensywność cieni faktycznie jest większa niż na "gołej" powiece.

Według obietnic producenta, kosmetyk ma utrwalać makijaż oczu na 24h. Czy naprawdę tak jest? Nie. Nie sądzę, aby istniał taki produkt. Jeśli istnieje, to o nim nie słyszałam :D. Sądzę jednak, że All Day Ideal Stay 24h eye shadow base 8w1 naprawdę zacnie przedłuża trwałość cieni - od kilku do kilkunastu godzin.

Obecnie baza All Day Ideal Stay 24h eye shadow base 8w1 jest moją ulubioną. Jaką bazę Wy lubicie?

Idealna trwałość makijażu oczuAll Day Ideal Stay 24h baza pod cienie 8w1All Day Ideal Stay 24h baza pod cienie 8w1 aplikator
Drogeryjne bazy pod cienieAll Day Ideal Stay 24h eye shadow base 8w1

24 komentarze:

  1. Świetny post i śliczne zdjęcia!! ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie ze wyrownuje koloryt powieki, wiele dobrych baz niestety tego nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę talentu do fotografii :) Nie posiadam jeszcze bazy, ale może się w nią zaopatrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Wystarczy dużo ćwiczyć i z czasem przyjdzie samo :)

      Usuń
  4. Mam ją i nawet się z nią lubię :)
    Zapraszam na nowy post :*
    www.stylishmegg.pl/2018/03/czerwona-sukienka-i-zamszowa-ramoneska.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa ta baza :) ja również nie słyszałam o takim kosmetyku który utrzymuje się całą dobę :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio wzięło mnie na testowanie różnych baz :) Tej jeszcze nie miałam, zapisuję do przetestowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszalam o niej same dobre opinie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie teraz potrzebuję czegoś takiego ! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i kreatywne zdjęcia. Lubię markę Eveline, ale nie wszystkie ich produkty przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Spośród kosmetyków tej firmy, które miałam okazję testować, nie znalazłam "niewypałów". Mam paletę, pomadki i bazę - super się sprawdzają!

      Usuń
  10. Bazy do tej pory nie używałam. Świetna opinia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia. Na bank wypróbuję ten produkt skoro ma tyle pozytywów

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zdjęcia. Na bank wypróbuję ten produkt skoro ma tyle pozytywów

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam jej jeszcze:)
    Zostawiłam obserwację i przesyłam całuski, https://kolorowazuzita.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty od Eveline lubię bardzo ale tego produktu jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Produkt wyglada naprawdę obiecująco! Szczególnie osoby takiej jak ja, czyli posiadającej tłusta cerę ;)
    Zajrzę do sklepów podczaszy wizyty w Polsce, może uda się upolować ☺️

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę ją kupić na najbliższych promocjach w rossmanie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazwyczaj nie używam baz, może warto by było to zmienić :)
    Piękne zdjęcia robisz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej bazy ale jestem ciekawa jak mi by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, ale rozglądam się właśnie za bazą, więc ciesze się, że tu trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś jako bazy używałam sylikonu pod makijaż i pamiętam że twarz po nim była mega miękka i super się trzymał make up :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę tę bazę! :D
    Bardzo ciekawy produkt, z chęcią chciałabym go przetestować.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)