poniedziałek, 19 marca 2018

UNF*CK YOURSELF NAPRAW SIĘ! - G. J. Bishop - RECENZJA

Witam Was serdecznie w kolejnej recenzji! Wiem, że posty pojawiają się ostatnio trochę rzadziej, ale w maju powrócę z 2x większą ilością postów 🙂 A teraz zapraszam do poznania mojej opinii na temat kolejnej pozycji, która stała się nr 1 na liście amazon.com.


 

***OPIS***


W twojej głowie toczy się nieprzerwany monolog wewnętrzny – jakiś cichy krytyczny głos wciąż powtarza ci, że jesteś zbyt leniwy, za głupi albo za słaby.

Nawet nie zauważasz, jak mocno wierzysz w te słowa i ile energii z ciebie wysysają! Starasz się normalnie żyć, tylko od czasu do czasu myślisz z rezygnacją, że skoro nie potrafisz ruszyć z miejsca czterech liter, to być może nigdy nie dotrzesz w życiu tam, gdzie chcesz, a szczęście, za którym tęsknisz, pozostanie tuż poza twoim zasięgiem.

Moją książkę dedykuję tym, którzy doświadczają tego destruktywnego monologu, brodząc w strumieniu wątpliwości i manipulacji zatruwających codzienne życie.
Unf*ck Yourself. Napraw się! to werbalny policzek od wszechświata, który ma sprawić, żebyś się ocknął, docenił swój prawdziwy potencjał, przestał sobie dowalać i totalnie wkręcił się we własne życie.

A więc… napraw się!


***RECENZJA***


Pierwsze na co zwróciłam uwagę widząc tę książkę to kontrowersyjny tytuł oraz ciekawy projekt okładki, które zachęciły mnie do przeczytania opisu. Nie odbiegał on poziomem, a ze względu na jego motywacyjne działanie uznałam, że jest to coś dla mnie. Stwierdziłam, że ta książka będzie idealna i pomocna w tym etapie mojego życia i przyda mi się solidna dawka motywacji.

Pozycja ta została podzielona na 9 małych rozdziałów, a każdy z nich stanowi odrębny element motywacyjnej układanki. Zgadzam się ze wszystkim co Bishop przedstawia w swojej książce, nie skupia się on jedynie na pozytywnym myśleniu i poprzestawianiu niektórych trybików w naszym mózgu, ale idzie on o krok dalej i zmusza do działania pokazując co trzeba naprawić. Pomysł genialny. Problem jak dla mnie stanowi sposób jego przekazania. Wypowiedzi autora, przez które z podskokach miałam zacząć lepsze życie nie do końca do mnie trafiały. Czasami wydawały mi się wręcz wymuszone.

Książkę czyta się bardzo szybko ze względu na dużą czcionkę, mniejszy format wydania i jedyne 235 stron tekstu, a sam styl pisania autora nie jest wymagający i z łatwością w ciągu kilku godzin skończycie tę pozycję. Jednak uważam, że dużo osób powróci do tej pozycji wielokrotnie ze względu na trafność udzielanych w niej rad. Autor w przejrzysty sposób pokazuje Ci jakie robisz błędy, następnie mówi jak przedstawione szybciej sytuacje powinny wyglądać, a potem podaje rozwiązanie.

Całą książkę oceniam naprawdę pozytywnie, gdyż rady, które przekazuje w niej autor są bardzo trafne i ciekawe. Lektura jest lekka i odpowiednia dla osób, w każdej grupie wiekowej. Jeśli chcesz coś zmienić w swoim życiu to jest to pozycja dla Ciebie 🙂

***MOJA OCENA***

★★★★★★★☆☆

Pozdrawiam serdecznie
Gosia


Książkę otrzymałam we współpracy barterowej za recenzję zawierającą moją subiektywną opinię.

6 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o niej, brzmi dosyć ciekawie:)
    Zostawiłam obserwację i przesyłam całuski, https://kolorowazuzita.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że w końcu czas po nią sięgnąć...dużo o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobała ta książka, daje do myślenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię poradników i jak ktoś mi pisze jak mam myśleć, ale czasem z ciekawości można coś przeczytać. Ta książka ma fajny tytuł przynajmniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że nie mam problemów w tym kierunku, ale każda motywacja i rady to jakiś krok do przodu, więc z ciekawości sięgnę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka zapowiada się naprawdę fajnie ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)