niedziela, 1 kwietnia 2018

Mój ulubiony sklep odzieżowy, stylizacja w leśnych klimatach.

Najlepszy sklep odzieżowy
Cześć kochani!
Kalendarzowa  wiosna już się zaczęła, ale pogoda pozostawia wiele do życzenia. Ostatnio postanowiłam ponownie wybrać się na fotki z Kaliną. Ubrałam cieńszą kurtkę niż zwykle i w drodze powrotnej pożałowałam... Zaczął padać śnieg i zrobiło się zimno, brrr.....! Cieszę się jednak, ponieważ udało nam się zrobić sporo ładnych zdjęć i dzięki temu mogłam przygotować dla Was wyczekiwaną stylizację. Większość rzeczy z dzisiejszego wpisu to nowości w mojej szafie, więc będzie to też pewnego rodzaju haul.

Większość rzeczy pochodzi z Sinsey'a. Jakoś ostatnio bardzo lubię ten sklep. Oferuje on bogaty asortyment i ubrania spełniające moje oczekiwania. A jaki jest Wasz ulubiony sklep odzieżowy?

Nie lubię nosić dżinsów, chociaż bardzo mi się podobają. Zwykle nosiłam biodrówki i pomyślałam, że jeśli kupię spodnie z wysokim stanem, będą mi mniej przeszkadzać. Dżinsy z średnim stanem z Sinsaya okazały się strzałem w 10! Zostają na swoim miejscu, a nogawki przylegają do nóg i nie są szerokie przy końcach.

Do spodni dobrałam dżinsową koszulę i czarną bluzkę z tego samego sklepu. Bluzka ma ozdobne wycięcie na szyi. Niektórzy znajomi myśleli, że mam choker :D.



Mój ulubiony sklep odzieżowy

Luźny look
Leśna stylizacja

Basic photo
Leśna ścieżkaLeśna dróżka

Żółta torebka Sinsay


Artist photo

Lasocki shoes from CCC

Bluzka - Sinsay
Spodnie - Sinsay
Koszula - Sinsay
Buty - Lasocki


Przy okazji chciałabym Wam życzyć spokojnych, wesołych Świąt Wielkanocnych! Jeszcze raz dziękuję Ci Kalina za śliczne zdjęcia (@k_zgorecka)!

10 komentarzy:

  1. To wyróżnienie móc z tobą pracować, uwielbiam pracę z aparatem, więc jestem wdzięczna, że udostępniasz mi swój sprzęt ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć! Wiesz, że ja zawsze chętnie :*

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia. Bardzo podoba mi się ta bluzka! <3 Moja ulubiona sieciówka to bershka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i mam tą samą bluzkę. Osobiście nie lubię spodni z sinsay'a, ale skoro tobie pasują to się bardzo cieszę. Tobie także życzę Wesołych Świąt (wiem, że trochę spóźnione). A moją ulubioną sieciówką jest chyba Reserved, chociaż bardzo lubię także Zarę.
    Zapraszam także do mnie na bloga, ponieważ pojawił się tam pierwszy od dosyć długiego czasu wpis.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/03/new-beginning.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! To moje pierwsze spodnie z tego sklepu i bardzo przypadły mi do gustu :) Hmmm... dawno nie byłam w Reserved, może warto tam zajrzeć? A co do Zary, to gdy tam zaglądam nigdy nie znajduję nic dla siebie :|.

      Usuń
  4. Bardzo ładnie kochana wyglądasz! <3
    No rzeczywiście... myślałam, że bluzeczka ma choker, a to ozdobne wycięcie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubilam sinsey jednak ostatnio nie moge znalezc nic sensownego dla siebie :( ostatnio bardzo polubilam orsey no i moim no1 od dluzszego czasu jest new yorker.

    Na szczescie już cieplutko... mizna sciagnac kurtki i zalozyc costo lzejszego, bardziej zwiewnego

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjęcia! fajniutki outfit :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowicie elegancka. Polecam Ci buty Kazar, Ryłko, Nessi. Na pewno znajdziesz coś dla siebie. To najlepsze buty w Polsce od polskich producentów.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)