sobota, 7 kwietnia 2018

Promocja w Rossmannie -55% 2018│Co polecam kupić i szczegóły promocji



Cześć kochani!
W tym roku promocja w Rossmannie trwa od 9 do 18 kwietnia. Jest to czas wyczekiwany przez wiele osób, ponieważ można sporo zaoszczędzić na już tanich produktach. W dzisiejszym poście chciałabym opowiedzieć Wam  o zasadach promocji i moich ulubieńcach z tej drogerii.

ZASADY:

Promocja wynosi -55% i obowiązuje na kosmetyki do makijażu. Pędzle i inne akcesoria nie są włączone w promocję.
Aby skorzystać z promocji, należy:
-  posiadać aplikację klub Rossmann,
- kupić minimum trzy różne produkty, np. pomadkę, korektor i tusz do rzęs. Mogą to być trzy produkty z tej samej kategorii np. 3 podkłady, ale muszą pochodzić one z różnych firm. Ale uwaga, uwaga, jeśli kupicie np. 6 produktów i w tym 2 takie same, rabat się naliczy :).

CO POLECAM KUPIĆ PODCZAS PROMOCJI W ROSSMANNIE -55%?

Zapytałam Was w ankiecie na Insta stories, czy chcielibyście przeczytać taki wpis i większość osób odpowiedziała pozytywnie, więc... Oto jest! :)

Baza pod cienie

Moją ulubioną bazą pod cienie z Rossmanna jest baza Eveline All Ideal Stay 24h 8w1. Niedawno opublikowałam recenzję tego kosmetyku, więc zapraszam Was do jej przeczytania :).
Recenzja

Konturowanie

3 steps to perfect face light wibo

W skład paletki wchodzą neutralno  - ciepły bronzer, rozświetlacz oraz brzoskwiniowo - złoty róż. Bronzer daje efekt delikatnego konturowania, które można stopniować.  Rozświetlacz daje piękną taflę, zaś róż ożywia wygląd cery. Niedługo możecie spodziewać się recenzji tej palety.


Eveline cosmetics contour sensation 3in1 01 pink beige

Naprawdę długa nazwa...Paletka zawiera matowy róż, bronzer i rozświetlacz z różową poświatą. Bronzer  charakteryzuje się bardzo dobrą pigmentacją, nada się do mocniejszego konturowania. Myślę, że jego efekt  jest ładniejszy niż w palecie wibo, ale to zależy od tego, czy wolicie mocny efekt, czy delikatne konturowanie. Jeśli chodzi o róż, to jest BARDZO dobrze napigmentowany, przez co łatwo przesadzić z jego ilością i zrobić sobie plamę. Polecam Wam porządnie otrzepać pędzel przed aplikacją. Zdecydowanie wolę róż z palety wibo, ponieważ jestem zwolenniczką delikatnego efektu. Rozświetlacz daje delikatną, różową taflę.  Produkt jest bardzo trwały, serdecznie Wam go polecam! Występuje również w drugiej wersji kolorystycznej z brzoskwiniowym różem.

Cienie do powiek

Eveline cosmetics Rose all in done eyeshadow palette

Recenzja tej palety znajduje się już od dawna na blogu. Można wykonać nią dzienne jak i wieczorowe makijaże. Jest to zdecydowanie moja ulubiona paleta drogeryjna!



Pomada do brwi

Wibo Eyebrow Pomade Black Brown 3

Jest to mój pierwszy produkt do brwi (nie licząc czarnego cienia z palety deni carte 😂). Pomadą z wibo można delikatnie podkreślić brwi, jak i namalować "brwi na pół czoła" jak to mówią :D. Ważne, aby od razu po nałożeniu na pędzel zamknąć opakowanie, aby nie zastygła.

Pomadki

Eveline cosmetics velvet matt lipstick

Moje pomadki posiadam w kolorze 500 i 506. Jednak polecę Wam tylko kolorek 500, ponieważ kolor 506 prześwituje na ustach. Trwałość tych pomadek jest porównywalna do Maca, może trochę słabsza. Recenzję znajdziecie tutaj.

Eveline cosmetics  Long lasting Velvet matt lip cream  ● Nude pink 415

Spokojnie, nie jest to wpis sponsorowany :P. Tak się złożyło, że mam dużo ulubieńców firmy Eveline.
Pomadka ma bardzo śliczny kolor, długo się trzyma na ustach, ale niestety trochę je wysusza. Recenzja tutaj.
Promocja w Rossmannie wiosna 2018

K✮lips Lovely

To produkt inspirowany pomadkami Kylie Jenner. Zestaw zawiera konturówkę i płynną, matową pomadkę. Cieszę się, że w drogeriach są dostępne zamienniki droższych produktów. Szczegółową opinię na temat tego kosmetyku znajdziecie tutaj.

Promocja w Rossmannie 2018

Co polecam kupić w Rossmannie 
Od góry: Eveline cosmetics  Long lasting Velvet matt lip cream  ● Nude pink 415 ⎹ K✮lips Lovely⎹ Eveline cosmetics velvet matt lipstick

Dajcie znać, co chcecie upolować na promocji i co polecacie innym kupić. Chętnie poczytam Wasze komentarze!
Miłego dnia!
Oliwia

14 komentarzy:

  1. O właśnie ja poluje na ta paletkę do konturowania twarzy z wibo! Słyszałam o niej bardzo dużo, chociaż najpierw muszę się w ogóle nauczyć konturowac bo jakoś do tej pory pomijałam to w swoim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tą płynną pomadkę eveline, fajna jest

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ta paletka cieni :) a K Lips mam od dawna :) mój ulubiony odcień to Neutral Beauty :)
    pozdrawiam cieplutko

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się ten odcień, ale narazie miałam Oskar testować tylko Pink Poison. Myślę, że za jakiś czas Twój ulubiony kolor też trafi do mojej kolekcji :)

      Usuń
  4. Ja już swoje zakupy zrobiłam bez przepychanek w tamtym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zastanawiałam się czy to nie artykul sponsorowany😁
    Bardzo ciekawa ta pomadka z kredką z Lovely, nie znalam jej wcześniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest sponsorowany 😂 Ostatnio bardzo lubię kosmetyki Eveline haha 😂

      Usuń
  6. Paletka z eveline jest cudowna! Mam również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mimo tego, że byłam tzw. VIP-em, to z promocji skorzystałam dopiero dzisiaj. Zakupiłam odżywkę do rzęs long4lashes, mój ukochany rozświetlacz z lovely, podkład fit me! na próbę i sztyft do konturowania na mokro. Ja też mam dużo produktów z jednej marki, można powiedzieć, że z każdej kategorii coś się znajdzie, tylko że ja tak mam z L'oreal.
    Ogólnie bardzo fajny post.
    Zapraszam także do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/04/where-is-this-time.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubie eveline :) Niedawno właśnie kupiłam korektor ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku dość obficie skorzystałam z promocji :)
    Przy kolejnych zakupach rozejrzę się za poleconymi kosmetykami.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)