środa, 14 listopada 2018

Dzienny makijaż oka.Z paletą Kylie Jenner the bronze eyeshadow palette

Cześć kochani!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić moją propozycję jesiennego, dziennego makijażu. Moją modelką jest @kali_na22, którą mogliście już poznać, ponieważ zrobiła mi zdjęcia do większości stylizacji, które znajdziecie na blogu.

Do wykonania poniższego makijażu użyłam:

- paletki the bronze eyeshadow palette Kylie Jenner, a dokładniej cieni: Jasper, Citrine, Topaz, Tiger eye oraz odrobiny Quartz i Hematite.
- tuszu do rzęs Lovely Pump Up Curling maskary podkręcającej

Jest to leciutki makijaż na codzień, dlatego nie użyłam w nim produktów do brwi. Chociaż głównym tego powodem były sprzeciwy Kaliny :D





Podoba Wam się moja propozycja? Z jakich kolorów cieni korzystacie na codzień? A może pomijacie ten krok? Ja lubię to najbardziej w całym makijażu i to od paletki cieni zaczęła się z nim moja przygoda.

Miłego dnia,
Oliwia :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ladny makijaz i te jesienne cieple tony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten pomarańcz na twoich powiekach ♥
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear ! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me ?
    I will be happy.
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta pomarańcz, super makijaż oka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)