wtorek, 13 listopada 2018

Jesiennnna stylizacja. Sinsay, H&M i inne

Cześć Kochani!
Dawno na blogu nie było stylizacji. Z tej przyczyny postanowiłam udać się z Kaliną (@kali_na22) na fotki i przygotować dla Was ten post.

Jeśli przeglądacie post, korzystając z komputera - kliknijcie zdjęcie, aby je powiększyć. Z poziomu telefonu maksymalnie powiększone zdjęcia wyglądają źle, dlatego dodaję mniejsze. Robię tak, ponieważ większość czytelników zagląda na blog za pośrednictwem telefonu ;)


Tego dnia postawiłam na bordowy t-shirt, biały kardigan oraz spodnie z wysokim stanem. Ostatnio dosyć często korzystam z takiego połączenia ubrań, a całość uzupełniam paskiem, (ten jest inspirowany Gucci) czarnymi botkami oraz torebką w tym samym kolorze. Moim zdaniem całość prezentuje się bardzo dobrze i idealnie podkreśla sylwetkę typu X (Wydaje mi się, że taką właśnie mam, ale mogę być w błędzie haha).

Chciałabym wspomnieć  o wadzie torebki. Tak jak widać na zdjęciu, niestety tworzą się odgniecenia. Poza tym jest bardzo fajna, w środku ma kilka przegródek, które ułatwiają organizację. Oprócz rączek nie ma dodatkowego paska.

Co do paska - mam go od końcówki sierpnia i jego stan jest bardzo dobry z wyjątkiem wewnętrznej strony, a konkretniej przy dziurkach. Nie jest to uciążliwa wada, aczkolwiek wolałam o niej wspomnieć :).

Mam do Was pytanie. Chcielibyście przeczytać na blogu post z przeglądem kalendarzy adwentowych? Chętnie bym taki post przygotowała :) Planuję nawet wybrać jakiś, może mi pomożecie? Hihi














Spodnie - Sinsay (nie mogę ich znaleźć na stronie, ale stacjonarnie powinny być dostępne) rozmiar S
T-shirt - Sinsay rozmiar M
Kardigan - Sinsay (niestety na stronie już go nie ma) rozmiar S
Torebka - H&M (mam czarną, ale na stronie obecnie jest czerwona i szmaragdowa, więc nie wiem co się stało) one size
Buty - CCC rozmiar 38
Pasek - Pimkie rozmiar XS

Miłego dnia,
Oliwia

6 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się podoba ten kardigan właśnie! Szkoda, że go nie ma na stronie :( A sesja świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam go rok temu, więc teraz na stronie już go nie ma :( Ale sprawdź stacjonarnie, bo na przykład spodnie też nie są dostępne online, a stacjonarnie owszem. Dziękuję bardzo, cieszę się, że sesja przypadła Tobie do gustu :)

      Usuń
  2. Super jesienna sesja, też mam ten kardigan i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie piękna i elegancka jesienna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba by się przydały skórzane rękawiczki, to listopad... Polecam Kazar, Ochnik, Wittchen, Kuc-Warszawa, Gino Rossi. Tam też znajdziesz torby i torebki. W Ochniku czapki, szaliki, kożuchy, futra. Wyglądasz jak Dama, zasługujesz na najwyższą jakość , eleganckie ubrania i dodatki.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)