poniedziałek, 12 listopada 2018

Wishlist - jesień 2018

Cześć!
W komentarzach pod ostatnią wishlistą pisaliście, że spodobał Wam się post umieszczania takiego wpisu co sezon. Dlatego dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moją jesienną wishlistę.




1. Ten produkt zawładnął nad polskim Instagramem. Mowa tutaj o palecie firmy Miyo makeup we współpracy z @beautyvtricks. Codziennie przeglądając Insta widzę konkursy, posty z maijażmi i recenzjami paletki. Nie dziwię się - jest prześliczna! Bardzo spodobała mi się jej różnorodna kolorystyka i mam nadzieję, że przy następnym - niestety już ostatnim - rzucie uda mi się ją kupić ❤️
LINK

2. Ostatnio pisałam o pędzlach firmy Zoeva i nic się nie zmieniło - nadal są w mojej wishliscie, ale słyszałam, że pędzle Jessup też są dobre. Co o nich sądzicie? LINK

3. Nowością na rynku jest paletka Hudy Beauty - The Nude. Kiedy tylko zobaczyłam te błyszczące cienie ułożone w mozaikę... przepadłam. Jednak kolory matów są dosyć pospolite, więc nie wiem do końca co o niej myśleć... Jaka jest Wasza opinia? LINK

4. Skoro jestem już przy firmie Huda, to wspomnę o nowych paletkach Obsessions, których nie mogło tutaj zabraknąć. Mnie najbardziej spodobała się wersja Topaz, a Wam? LINK

5. Ostatnio do Sephory weszły dwie nowe marki. Najświeższą z nich jest Anastasia Beverlyhills. Produktem, który najbardziej przypadł mi do gustu, to paleta Soft glam. Jaki kosmetyk z kolekcji Anastasii podoba Wam się najbardziej? LINK

6. Jeśli już mowa o marce Anastasii Solano, chciałabym też wspomnieć o glow kicie. Najbardziej podona mi się Dream i zamieszczam go w mojej wishliście :) LINK 

7. Kolejną nowością w Sephorze jest marka Rihanny - Fenty Beauty. Kiedy tylko zeswatchowałam złoty rozświetlacz... Sami wiecie. Jest taki śliczny. LINK

8. Opinie na temat tego produktu są różne. Niektórzy go polecają, inni nie polubili podkładu Fenty Beauty. Jakie jest Wasze zdanie? Testowałyście? LINK

9. Jedną paletę Kylie już poznałam i bardzo się polubiłyśmy :) Z tej przyczyny nie mogło zabraknąć nowości firmy Kylie Jenner w tym spisie. LINK

Ode mnie to już na dzisiaj wszystko. Mam jednak jeszcze pytania do Was :)

1. Jakie produkty znajdują się na Waszych wishlistach?
2. Jakie kosmetyki polecacie mi przetestować?
3. Chcielibyście przeczytać na blogu post z przeglądem kalendarzy adwentowych?

Miłego dnia
Oliwia

7 komentarzy:

  1. Paletki Huda Beauty są niesamowite! ♥
    Świetna wishlist ♥
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mysle nad paleta od Vanessy, ale pewnie bym po nia nie siegala bo jednak ma dosc szalona kolorystyke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle, w paletce są też brązy i piękny cień Calla, które nadadzą się do codziennego użytku. Jednak zależy to od Twojego koloru oczu - ja mam niebieskie i brązy wraz z pomarańczem i żółcią pasują do nich idealnie. :)

      Usuń
  3. Nowa paleta Huda rowniez do mnie trafi, nieziemsko mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby udało Ci się spełnić swoje 'chciejki' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy to są!:) Też bym bardzo je chciała:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)